نسخه چاپی

حضور ناكام هاشم آغاجری در دانشگاه تهران

حضور هاشم آغاجری در دانشكده ادبیات دانشگاه تهران با اعتراض دانشجویان ناكام ماند.

به گزارش نما به نقل از رجانیوز، آغاجری که به دعوت انجمن به اصطلاح اسلامی دانشکده ادبیات و در جلسه شورای عمومی این تشکل حاضر شده بود با اعتراض دانشجویان ارزشی مواجه شد و با حضور نیروهای انتظامات و حراست برنامه نیمه تمام ماند.
لازم به ذکر است که این برنامه بدون مجوز برگزار شده و مسئولین دانشکده ادبیات از برگزاری این برنامه و حضور آغاجری در این برنامه اظهار بی اطلاعی کرده اند.

مسئولین انجمن دانشکده ادبیات در پاسخ به این نکته که چرا برنامه بدون مجوز برگزار شده است اعلام کردند که این برنامه ی داخلی تشکل بوده و نیازی به مجوز ندارد! این در حالی است که این برنامه در تالار باستانی پاریزی دانشکده ادبیات برگزار شده بود.

گفتنی است هاشم آغاجری در سابقه خود توهین به مقدسات شیعه و مراجع تقلید را داشته و در دادگاه نیز به اعدام محکوم شده بود.

در این باره امیرعلی آزادی مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با تسنیم، گفت: حضور این فرد که در سابقه‌اش توهین به اهل بیت، آیین عاشورا و مراجع تقلید وجود دارد و فرد تندرویی محسوب می‌شود، در دانشگاه تهران تعجب‌برانگیز است و این مساله اعتراض بسیج دانشجویی را به همراه داشته است.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران ادامه داد: طبق بررسی‌های به عمل آمده، دعوت وی بدون مجوز دانشگاه بوده است و اعضای انجمن دلیل این مسئله را عدم لزوم دریافت مجوز برای برنامه‌های شورای عمومی خود اعلام می‌کنند. این در حالی است که برنامه‌ای که برای شورای عمومی باشد، باید در دفتر این تشکل انجام شود نه اینکه در یکی از تالارهای دانشکده ادبیات تهران برگزار شود.

آزادی در پایان با انتقاد از دعوت افراد تندرو و توهین‌کنندگان به تشیع توسط تشکل انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران، آن را مغایر با شعار اعتدال و رویکرد دولت جدید دانست.

۱۳۹۲/۸/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...