نسخه چاپی

درگیری میان دو گروه تروریست سوری

درگیری گروه های برهم زننده امنیت و ثبات سوریه همچنان ادامه دارد و به تازگی جبهه تروریستی النصره با گروه مسلح موسوم به "لواء الرساله" درگیر شده است كه بر اثر آن چندین نفر از دو طرف كشته و زخمی شدند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، شهر المیادین در دیرالزور شاهد درگیری های پراکنده میان جبهه النصره با گروه موسوم به "لواء الرساله" است که این درگیری ها به بسته شدن پل المیادین و کشته و زخمی شدن شماری از اعضای دو گروه مسلح منجر شده است.

علت این درگیری ها، حمله جبهه النصره به مراکز وابسته به گردان احمد العلوان در شهر المیادین و بازداشت شماری از اعضای این گردان اعلام شده است.

گردان العلوان وابسته به گروه لواء الرساله است و این مساله سبب تلاش اعضای این گروه برای حمله به یک ایست متعلق به جبهه النصره در پل المیادین برای به اسارت گرفتن برخی از اعضای النصره شده است.

گزارش های رسانه ای زیادی از تبدیل گروه های مسلح در دیرالزور به باندهای سرقت و غارتگری حکایت می کند به طوری که یکی از این گزارش ها می گوید سرقت و غارت در دیرالزور به شغل این گروه های مسلح تبدیل شده است که ایست هایی را با ادعای اینکه گردان های ارتش آزاد هستند ایجاد کرده و با متوقف کردن خودروها به سرقت اموال رانندگان آن دست می زنند و البته عملیات سرقت در بیشتر مواقع به کشته شدن قربانیان منجر می شود.

این گزارش ها می افزاید یکی از خطرناک ترین مناطقی که سرقت و غارت در آن اتفاق می افتد، جاده الخرافی در الحسکه به دیرالزور و جاده ابوخشب و جاده دیرالزور به الرقه و منطقه ذیبان و منطقه الشعیطات و منطقه الدویر است به طوری که آخرین عملیات سرقت به کشته شدن خالد احمد الاسعد از ساکنان شهر منبج در حومه حلب منجر شد که افراد مسلح پس از غارت اموالش در منطقه ابوخشب به ضرب گلوله وی را کشتند.

۱۳۹۲/۸/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...