نسخه چاپی

ورود سامانه بارشی جدید از فردا

سامانه بارشی جدیدی از فردا وارد كشورمان خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی پنجشنبه در مناطق مرکزی، دامنه‌های شرقی البرز، سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی زاگرس، جنوب و به تدریج شرق کشور ابرناکی، بارش باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
همچنین از بعدازظهر امروز مناطق تحت تاثیر سامانه بارشی محدود به نیمه شرقی کشور خواهد شد و روز جمعه رگبار و رعد و برق و وزش باد به طور متناوب در جنوب شرق و شرق کشور ادامه خواهد داشت و از بعدازظهر جمعه به تدریج در سواحل غربی دریای خزر افزایش ابر و بارش برف و باران آغاز خواهد شد.

در روز شنبه بر شدت و وسعت بارش در سواحل دریای خزر افزوده می‌شود و دریای خزر مواج خواهد بود. در این روز برخی مناطق شمال غرب کشور نیز شاهد بارش برف و باران خواهند بود و همچنان در بخش‌هایی از جنوب شرق کشور رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد ادامه خواهد داشت.

پیش‌بینی وضعیت هوای تهران در روز جمعه 24 آبان ماه کمی ابری در پاره‌ای نقاط غبار صبحگاهی با حداقل و حداکثر دمای 8 و 16 درجه سانتیگراد است.

همچنین پیش‌بینی وضعیت هوای تهران در روز شنبه 25 آبان ماه نیمه ابری در ارتفاعات ابری با حداقل و حداکثر دمای 9 و 17 درجه سانتیگراد خواهد بود.

۱۳۹۲/۸/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...