نسخه چاپی

جعفر شجونی: شاگرد امام حسین(ع) زیر بار زور نمی‌رود

عضو شورای مركزی حزب موتلفه اسلامی: نمی‌توانیم انقلاب را رها كرده و اصل نظام را به خاطر آب و نان بدهیم.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، حجت الاسلام جعفر شجونی با تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی در مسجد جامع کرمان اظهار کرد: سخنان امام حسین(ع) از مکه تا شب عاشورا بهترین سخن‌هاست و 22 نفر که برای جنگ در سپاه یزید آمده بودند، شب عاشورا با قرآن خواندن امام و سخنان ایشان به سپاه حضرت پیوستند.

وی با اشاره به وقایعی که بعد از انقلاب اسلامی در کشور رخ داده است نیز افزود: انقلاب اسلامی ما را امتحان می‌کند، ما از تحریم و گرانی ناراحت نمی‌شویم، ملت ما کسانی هستند که جنگ را پشت سر گذاشته و در این راه فقط 36 هزار دانش‌آموز شهید داریم.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی تاکید دارند و مردم ما صبر می‌کنند، بعضی افراد بریده دم از خستگی می‌زنند. خارجی‌ها مخصوصا ما را وادار می‌کنند بی‌صبری کنیم در حالی که باید استقامت داشته باشیم. باید انقلاب را با چنگ‌ودندان نگهداریم و تحمل کنیم، باید قدر نعمت رهبری را بدانیم، نبود رهبری پدر مردم مسلمان را در دیگر کشورها درآورده است.

این فعال سیاسی با اشاره به اهمیت اصل ولایت فقیه ادامه داد: بعضی‌ها فتنه هستند و بصیرت ندارند، در راه کربلا هم بعضی‌ها امام را نصیحت کردند که نرو و خانواده خود را نبر. اصل مطلب این است که در کلاس حسینی ما زیر بار زور نرویم و هر که شاگرد امام حسین(ع) باشد زیر بار زور نمی‌رود. دشمنان نمی‌توانند عظمت ایران و رهبر انقلاب را ببینند و جمهوری اسلامی نمی‌خواهند.

وی با اشاره به قدرت علمی ایران و موضوع هسته‌یی و با بیان این‌که «ما رهبر و مرجع تقلید داریم که فتوا داده ایجاد سلاح هسته‌یی حرام است.»

تصریح کرد: امام خمینی(ره) با نَفَس خود انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند، روحانیت دلسوز نظام است و مردم باید از علما پیروی کنند. نمی‌توانیم انقلاب را رها کنیم و برای بنزین و آب و نان و ... اصل نظام را بدهیم.

وی با بیان این‌که «همپیمانان امریکا دچار مشکلات زیادی هستند» اظهار کرد: محمدرضا شاه 25 سال امریکا را عادت به مفت‌خوری نفت ایران داد؛ آن‌ها ثروت کشور را غارت کردند وگرنه مردم ما باید زودتر از این‌ها انرژی هسته‌یی می‌داشتند.

شجونی با اشاره به حوادث سال 88 و تاثیرات آن بر نظام افزود: مردم ما خوب هستند و باید قدردان آن‌ها باشیم، مردم باید همیشه محکم بایستند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم حبیب الله عسکراولادی نیز گفت: ایشان انسان پاکی بود؛ همه ما باید مراقب حرف زدن‌مان باشیم؛ درس بگیریم و تابع ولایت فقیه باشیم.

۱۳۹۲/۸/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...