نسخه چاپی

تروریست های سوریه به اشتباه سر دوست خود را بریدند!

عکس خبري - تروريست هاي سوريه به اشتباه سر دوست خود را بريدند!

تروریست های گروه موسوم به داعش " دولت اسلامی در عراق و شام " بعد از جدا كردن سر یكی از دوستان خود در شهر حلب متوجه شدند كه اشتباه كرده اند.

به گزارش نما به نقل از العالم، تشکل دولت اسلامی در عراق و شام بعد از آن بیانیه صادر کرده و به اشتباه خود اعتراف کردند.

مرکز نظارت بر حقوق بشر تاکید کرد که قربانی " محمد مروش" معروف به " ابوعبدالله الحلبی" وابسته به یکی از گردانهای جنبش احرار الشام است، داعش عامل این اعدام را توقیف و رسیدگی به پرونده را به هیات شرعی واگذار کرد.

الحلبی در منطقه نقرین در استان حلب در درگیری با طرفداران نظام سوریه زخمی شد و تروریست ها او را برای درمان به یکی از بیمارستانها منتقل کردند؛ اما او دراین وضعیت روی تخت بیمارستان شروع به هذیان گفتن کرد و آخرین چیزی را که شنیده بود تکرار کرد. به این دلیل عناصری از داعش گمان کردند وی از هواداران اسد است؛ لذا او را دروضعیت بحرانی جسمی سربریدند.

در نوار ویدیویی، دو تن از عناصر داعش در حالی ظاهر شدند که سر قربانی را در مقابل مردم بلند کرده و می گویند که او شیعه عراقی بوده و از داوطلبان فعالیت در ارتش بشار است.

تشکل تروریستی دولت اسلامی در عراق و شام، توضیحی درباره حادثه قتل نیروی خود ارائه داد و اذعان کرد که داعش وی را به اشتباه به قتل رسانده است.

گروه تروریستی داعش طی نزدیک به دو سال فعالیت در سوریه تاکنون صدها تن از مردم بیگناه را به قتل رسانده و سربریدن افراد به یکی ازعادات عناصراین گروه تبدیل شده است.

۱۳۹۲/۸/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...