نسخه چاپی

حمایت علی كریمی از رفتگران +عكس

عکس خبري -حمايت علي کريمي از رفتگران +عکس

علی كریمی ستاره درخشان فوتبال ایران ضمن خرسندی از حركت طبیعت دوستانه گروه حمایت خود را از گروه رفتگران طبیعت اعلام كرد .

به گزارش نما به نقل از تابناک: علی کریمی ستاره درخشان فوتبال ایران ضمن خرسندی از حرکت طبیعت دوستانه گروه حمایت خود را از گروه رفتگران طبیعت اعلام کرد .

حدود یک‌سال است گروهی از مردم زیر عنوان «رفتگران طبیعت» گردهم آمده‌اند و تلاش می‌کنند زباله‌های ریخته‌شده توسط بقیه را جمع کرده و طبیعت را تمیز کنند. این گروه‌ها حالا در کل کشور فعال هستند و هر روز هم برنامه پاکسازی طبیعت دارند. اما این ایده از کجا آمد و چه شد که در مدت 12ماه به همه کشور گسترش پیدا کرد.

«کاظم نجاریون» فردی که از او به عنوان موسس رفتگران طبیعت ایران یاد می‌شود و این روزها هر هفته به گوشه‌ای از کشور سفر می‌کند تا در برنامه‌های پاکسازی طبیعت در استان‌های مختلف کشور شرکت داشته باشد و با دوستداران طبیعت ایران دیدار کند. 62‌سال دارد و پیش از این 25‌سال از عمرش را در آلمان و آمریکا گذرانده و 15‌سال پیش همراه با خانواده‌اش به ایران برگشت.

نجاریون از تلویزیون و رسانه‌های جمعی گله‌مند است و می‌گوید برای دوست‌بودن با طبیعت و زباله‌نریختن تاکنون در کشور ما فرهنگ‌سازی نشده است.

۱۳۹۲/۸/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...