نسخه چاپی

سرقت از حجله های شهدا!

سرقت عكس های حجله های شهدا به همراه دیگر یادگاری های ایشان یكی از مواردی است كه بسیاری از خانواده های شهدا از آن گلایه دارند و هیچ كس در این زمینه پاسخگوی ایشان نبوده است.

به گزارش نما به نقل از پایگاه خبری شهدای ایران؛ ساماندهی گلزار شهدا نامی آشنا و تلخ است که سالهاست خانواده ها و دوستداران شهدا و فرهنگ شهادت طلبی را درگیر خود کرده است، حتی شکایت خانواده شهدا از مسوولین متولی امر و صدور حکم دیوان عدالت اداری هم نتوانست از هجمه های این معضل فرهنگی بکاهد و هم اکنون خانواده های شهدا با گلزار هایی روبه رو هستند که نه تنها بهسازی نشده و امکانات در اختیار مادران و پدران شهدا قرار نگرفته است بلکه حتی کمبود و ضعف دو چندان هم شده است.

از سطل های زباله که ماهیانه هم خالی نمی شوند گرفته تا کندن تابلوهای عکس شهدا و نابودی درختان در بالای سر مزار شهدا و به تازگی هم همسطح سازی قبور، اینها گوشه ای از مشکلات و درد های مادران شهدایی است که هر هفته سری به فرزند شهیدشان می زنند. سرقت عکس های حجله های شهدا به همراه دیگر یادگاری های ایشان یکی از مواردی است که بسیاری از خانواده های شهدا از آن گلایه دارند و هیچ کس در این زمینه پاسخگوی ایشان نبوده است.

قفل های حجله های شهدا به راحتی شکسته می شود و اموال داخل آن به سرقت می رود و هیچ کس جوابی برای خانواده شهید ندارد.

هم چنین در پي غفلت مسئولين فرهنگي و نگاه سياسي به مسائل فرهنگي، بيم آن مي‌رود تا آخرين سنگرهاي فرهنگي کشور در تسخير فرهنگ مبتذل غرب درآيد.

گلزار شهداي بهشت زهرا (س) تهران، منزلگاه بيش از ۳۰ هزار شهيد والامقام دوران انقلاب و دفاع مقدس مي‌باشد که سفارش و تاکيدشان بر حفظ انقلاب و ارزشهاي آن به ويژه حفظ حجاب اسلامي بوده است. حال با قرار دادن آلاچیق های متنوع و همچنین در اختیار قرار دادن دوچرخه آن هم به دختران در محوطه گلزار شهدا از مصادیق بارز نفوذ غرب گرایی و بی توجهی به فرهنگ ایثار و شهادت است.

پرواضح است که اين وضعيت نشات گرفته از سياست‌هاي دولت و مدیریت جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین کوتاهی بدون توجیه سازمان بهشت زهرا( س ) و خانه فرهنگی شهید گلزار شهداست چرا که حفظ قداست و احترام گذاشتن زائران به مقام شهدا و خانواده شهدا بر عهده مسئولین این ارگان ها می باشد.

گفتنی است گلزار شهدا، مامني براي علاقمندان و دلسوزان ارزشهاي انقلاب و اسلام و از قافله عقب‌ماندگان شهادت مي‌باشد، مامني براي آناني که نامهرباني و بي‌مهري‌هاي سياسيون برفرهنگ به ويژه عفاف و حجاب و نيز تاراج عفت و حياي زنان در خيابان بر دلشان عقده شده و قطعات شهدا را بهترين محل براي درد دل با شهدا و جلاي دل مي‌دانند.

۱۳۹۲/۸/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...