نسخه چاپی

آمریكا «كلاه پهلوی» را تحریم كرد

شركت ارائه دهندگان خدمات اینترنتی، دسترسی به دامنه kolahpahlavi.tv را برای مدیران سایت سریال كلاه پهلوی متوقف و از تمدید مجدد این دامنه خوددداری كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، سایت این سریال تلویزیونی از روز چهارشنبه بیست و دوم مهرماه از دسترس خارج شد. طی پیگیری های صورت گرفته مشخص شد این اقدام جنبه تحریمی داشته و تحریم سایت سریال کلاه پهلوی kolahpahlavi.tv از طرف شرکت directi صورت گرفته و دسترسی به سایت این سریال از روز چهارشنبه 22 آبان ماه 92 غیر ممکن شده است. مالکیت شرکت ثبت کننده دامنه های بین المللی Directi در حال انتقال به یک شرکت امریکایی است و لذا با توجه به تحریم های موجود از سوی کشور امریکا علیه ایران، این احتمال داده می شود که محدودیت هایی جهت دسترسی کاربران ایرانی به این دامنه و از سوی Directi اعمال شده است.

این اتفاق در شرایطی رخ می دهد که دست اندرکاران این سایت تلویزیونی با ثبت کنترل پنل این سایت در خارج از کشور، پیش بینی لازم برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی را داشته اند اما به دلیل زیرشاخه ایرانی این سایت و نیز پرداختن این سایت به مباحث خاص، امکان جابجایی و تمدید این دامنه فعلا حذف شده است.

البته اینکه ساپورتر هندی که بخش فنی کلاه پهلوی با آن در ارتباط است، قول داده تا هرچه سریع تر این مشکل را حل کند و یا پنل را تمدید نماید و یا اینکه طی روزهای آینده امکان جابجایی و تمدید این دامنه را فراهم کند اما دست اندرکاران این سایت به زودی کلاه پهلوی را با نشانی جدید www.kolahpahlavitv.ir فعال خواهند نمود.

۱۳۹۲/۸/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...