نسخه چاپی

"زهره صفوی" ضمن گلایه از اهالی هنر مطرح كرد

میلیاردها تومان بودجه در جیب افراد ناشناس می‌رود

می‌دانم كه بعد از 60 سال سابقه و فعالیت در عرصه بازیگری میلیاردها تومان بودجه به جیب چه كسانی می‌رود.

به گزارش نما، "زهره صفوی"، بازیگر پیشکسوت سریال‌های تلویزیونی درباره فعالیت‌های اخیر خود گفت: به دعوت آهنج در نقش همسر آتش تقی‌پور با گویش ترکی در یک پرواز اتفاقی را رقم می‌زنیم که تماشای آن برای مخاطبان خالی از لطف نیست.

وی افزود: بسیار از حسن نیت آهنج تشکر می‌کنم و او با رفتار و تلاش حرفه‌ای خود توانست رضایت بازیگران را به دست آورد.

صفوی با اشاره به حضور افراد میلیاردی در سینما تصریح کرد: خیلی‌ها بدون هیچ گونه هزینه‌ای وارد عرصه بازیگری شده و عده‌ای نیز با نداشتن استعدادی به واسطه آشنایان خود دستمزدهای میلیاردی می‌گیرند.

وی ادامه داد: با توجه به بی‌مهری‌ها و حرفه‌ای نبودن اوضاع فعلی کارها در هیچ گونه مراسمی حاضر نمی‌شوم و به سینما و تئاتر هم نمی‌روم.

صفوی افزود: متاسفانه عده‌ای با داشتن یک باند مشخص به خود اجازه ایفای نقش در هر ژانری را می‌دهند و به طور کامل عرصه تصویر را از آن خود کرده‌اند.

وی با اشاره به جوانان علاقه مند به حرفه بازیگری گفت: شما جوانان در حال حاضر هیچ کدام از بازیگران قدیمی و با سابقه در عرصه بازیگری چون عزت الله انتظامی، محمدعلی کشاورز، جمشید مشایخی و بسیاری دیگر را نمی‌بینند و مطمئن باشید کسی هم سراغ آنان را نمی‌گیرد.

صفوی تصریح کرد: با وجود 60 سال فعالیت در عرصه بازیگری بیکار و خانه نشین شده‌ایم و وضعیت ما نیز برای کسی اهمیت ندارد.

بازیگر پیشکسوت تئاتر ادامه داد: اگر جوانان یک ناهار سینما را بخورند، خواهند فهمید که در این عرصه و به افراد باسابقه چه می‌گذرد.

صفوی خاطر نشان کرد: توصیه می‌کنم جوانان سراغ حرفه‌ای روند که بتوانند در کنار علاقه به آن امورات زندگیشان را هم تامین کنند.

۱۳۹۲/۸/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...