نسخه چاپی

آشتی‌كنان قالیباف با دولتی‌ها

حدود ۸ سال است كه محمدباقر قالیباف شهردار تهران با دولتی‌ها مراوده‌ای نداشته است. امروز شهردار تهران بعد از سال‌ها به استانداری تهران برای تعاملات بیشتر رفت.

به گزارش نما به نقل از فارس، دعوای دولت و شهرداری به موضوع نخ نما شده ای در رسانه ها تبدیل شده بود. در دولت نهم و دهم که مقارن با ریاست قالیباف در شهرداری تهران بود به صورت پی در پی این دو نهاد با یکدیگر در حال دعوا بودند و موضوعات خود را از طریق رسانه ای با یکدیگر مطرح می کردند.

یکی از دعواهای دولت و شهرداری بر سر بودجه حمل و نقل عمومی بود که شهرداری مصر بود که دولت سهم خود را پرداخت نمی کند و شهرداری مجبور است جور دولت را هم بکشد و از آن طرف دولتی ها معتقد بودند که همکاری می کنند و در این بین اسناد های مختلفی از همدیگر منتشر می کردند و در نهایت هم سال ها این ۲ نهاد با هم آشتی نکردند.

البته نباید از این نکته غافل شد که وقتی مسئولان شهری و دولتی در آن زمان، در کنار یکدیگر قرار می گرفتند در جمع خبرنگاران اعلام می کردند که مشکلی با هم ندارند و همه چیز خوب است ولی به محض اینکه از هم جدا می شدند در رسانه ها شروع به افشاگری موضوعات می کردند.

در دولت نهم و دهم شهردار تهران را در جلسات هیئت دولت راه نمی‌داند ولی بر اساس اخبار قرار است شهردار تهران در دولت جدید در جلسات حضور داشته باشد و موضوعات شهری را پیگیری کند.

چند روز پیش سید حسین هاشمی استاندار تهران درباره تعامل استانداری با شهرداری تهران اظهار داشت: ما رسماً سلام را به شهرداری اعلام کرده‌ایم و امیدواریم شهردار تهران نیز علیک سلام ما را بگوید.

همچنین امروز شهردار تهران در استانداری برای تعاملات بیشتر با دولت حضور یافت.

۱۳۹۲/۸/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...