نسخه چاپی

عقرب‌های سیاه پاكدشت به دام افتادند

عقرب‌های سیاه با سابقه ۱۰۹ فقره سرقت مغازه، منزل، كیف قاپی و زورگیری از شهروندان در پاكدشت، به دام افتادند.

به گزارش نما، سرهنگ فرهاد قدسی، فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت شرق تهران از شناسایی و دستگیری اعضای باند ۵ نفره سارقان به عنف و کشف ۱۰۹ فقره سرقت در این رابطه خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد منزل و مغازه در برخی از مناطق این شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با بررسی شیوه و شگرد سرقت‌ها و با مراجعه به بانک اطلاعاتی سارقان و چهره‌نگاری دریافتند که متهمان ۵ نفر هستند که با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت در زمان‌های خلوت شبانه روز اقدام به سرقت می‌کنند.
سرهنگ قدسی اظهار داشت: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی محل سکونت سارقان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات منسجم آنان را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده معروف به باند عقرب‌های سیاه به نام‌های «محمد. ک»، «محمد. ت»، «محمد. ک»، «سعید. خ» و «محمدرضا. ص» در بازجویی‌ها به ۱۰۹ فقره سرقت شامل مغازه، منزل، کیف قاپی و زورگیری اعتراف کردند.
سرهنگ قدسی در پایان ضمن تقدیر از همکاری مردم با پلیس در جهت حفظ و ارتقاء امنیت اجتماعی از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از فعالیت‌های مجرمانه مراتب را در اسرع وقت از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

۱۳۹۲/۸/۲۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...