نسخه چاپی

نگارش متن «پایتخت ۳» آغاز شد

مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۳» در حال نگارش متن اولیه است كه در آینده نزدیك به تولید می رسد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم،‌ سیروس مقدم پس از ساخت مجموعه تلویزیونی «بچه‌های نسبتا بد» در حال مونتاژ قسمت‌های پایانی آن است و پس از آن وارد تولید سریال ماندگار خود «پایتخت» می‌شود.

مقدم قصد دارد که سریال «پایتخت 3» را برای پخش در ایام نوروز 93 به تولید برساند و به همین منظور محسن تنابنده و خشایار الوند نگارش متن‌های اولیه سریال «پایتخت 3» را آغاز کرده‌اند.

در حال حاضر طرح و ایده داستان به طور مشترک توسط گروه نویسندگان سریال محسن تنابنده و خشایار الوند مطرح می‌شود و خشایار الوند فیلمنامه را نگارش می کند.

هم اکنون قسمت‌های دوم و سوم سریال «پایتخت 3» در حال نگارش است و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده سیروس مقدم پس از پایان پخش مجموعه «بچه‌های نسبتا بد» که از شبکه یک سیما در حال پخش است به سراغ پایتخت می‌آید تا آماده تولید این سریال برای پخش در نوروز آینده شود.

احتمالا الهام غفوری کار پیش‌تولید سریال «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم را پس از نگارش متن قسمت‌های پنجم و ششم آغاز کند.

سریال «پایتخت 2» داستان یک گنبد و دو گلدسته بود که از تهران به روستایی در قشم برده شد.
علیرضا خمسه، محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، احمد مهرانفر، مهران احمدی، لیندا کیانی، هومن حاج عبداللهی و سمیرا حسن پور بازیگران اصلی این سریال بوده‌اند.

۱۳۹۲/۸/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...