نسخه چاپی

ازدواج با مدارك جعلی

رئیس پلیس آگاهی كردستان از شناسایی و دستگیری یك قاتل فراری بعد از گذشت هشت سال از ارتكاب قتل خبر داد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ سرهنگ علی احمدی‌تبار پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به جزئیات این قتل و نحوه دستگیری قاتل اشاره و اظهار کرد: قتل یکی از مهم‌ترین جرائمی است که به صورت ویژه در دستور کار پلیس در سراسر کشور قرار داشته و دنبال می‌شود.


وی با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری تا کنون 10 فقره قتل در استان کشف شده است، افزود: دستگیری این قاتل فراری نیز از جمله اقداماتی بود که بعد از پیگیری‌های فراوان و انجام یک کار عملیاتی دو ماهه توسط نیروهای آگهی کشف شد.


رئیس پلیس آگاهی کردستان خاطرنشان کرد: در سال 84 جنازه زنی به صورت مجهول‌الهویه در بیجار کشف شد و شناسایی قاتل به صورت ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفت.


احمدی‌تبار تصریح کرد: تنها مضنون پرونده نیز که شوهر مقتول بود، بعد از انجام قتل متواری شده و با وجود پیگیری‌های صورت گرفته در آن زمان در شهرها و استان‌های مختلف کشور متاسفانه دستگیر نشده بود.


وی افزود: خوشبختانه دیروز فرد مورد نظر در حالی که با مشخصات جعلی ازدواج کرده بود با تلاش 2 ماهه اکیپ اعزام شده یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شده است.


رئیس پلیس آگاهی کردستان بیان کرد: متهم در وهله نخست منکر همه چیز شد، اما با توجه به دلایل و مستندات موجود لب به اعتراف گشود.


به گفته احمدی‌تبار، متهم قبل از اقدام به این قتل نیز به جرم قتل دیگری مدت 7 سال در زندان بوده و بعد از آزاد شدن با درست کردن مدارک و اسناد جعلی با این خانم قزوینی آشنا و ازدواج می‌کند.


وی بیان کرد: فرد مضنون به همراه همسرش خانه‌ای به صورت مشترک در شهرستان بیجار خریداری کرده و در سال 84 به آنجا نقل مکان می‌کند.


به گفته رئیس پلیس آگاهی کردستان، به دلیل اختلافاتی که بین قاتل و همسرش پیش می‌آید، خانه را می‌فروشند و همین موجب دعواهایی میان آن دو می‌شود و در نتیجه قاتل با ضربات چاقو زنش را به قتل می‌رساند.



احمدی‌تبار در پایان بیان کرد: قاتل بعد از وقوع قتل نیز جسد مقتول را با قرار دادن در کیسه پلاستیکی در هال خانه چال کرده و بعد از فروش وسایل خانه و همچنین برداشتن سهم مقتول متواری می‌شود.

۱۳۹۲/۸/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...