نسخه چاپی

سرگرمی جالب جرج بوش

عکس خبري -سرگرمي جالب جرج بوش

كمیته "چیكلوت" مسئول بررسی جنگ عراق از برخی تلاش ها برای جلوگیری از دست یافتن بر 25 یادداشت محرمانه مربوط به جنگ عراق خبر داد.

به گزارش نما، این کمیته خاطرنشان کرده است که "تونی بلر" نخست وزیر انگلستان قبل از جنگ عراق در سال 2003 و حمله به این کشور، 25 یادداشت محرمانه برای همپیمانش "جرج دبلیو بوش" رئیس جمهور وقت آمریکا، ارسال کرد که همگی مربوط به آمادگی و مقدمه چینی برای جنگ بود. همچنین 130 سند حاوی مذاکرات بین این دو نفر و بیش از دهها سخنرانی جلسات شورای وزیران انگلستان به این امر اختصاص داشته است.



گفتنی است هدف از این اقدام، سانسور کامل رازهایی است که امکان دارد به واسطه آن، این دو نفر به ارتکاب جنایت های جنگی متهم شوند.



به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، جرج بوش پسر (جرج دبلیو بوش) نیز بر اساس گزارش ائتلاف ضدجنگ از سخن گفتن درباره جنگ عراق خودداری کرده و هم اکنون به سرگرمی خود یعنی کشیدن تصاویر سگ ها و توله سگ ها مشغول است و به جمعیت "دعوت از یهودیان برای گرویدن به مسیحیت"، کمک مالی می کند و تاکید دارد که هرگز پشیمان نیست.



بلر نیز همان کارهای قبلی را دنبال می کند و هم اکنون مشغول مال اندوزی است و به ازای ایراد یک سخنرانی به مدت شصت دقیقه، 300 هزار دلار به جیب می زند.



حمله به عراق در ۲۰ مارس سال ۲۰۰۳ با همکاری ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا و انگلستان آغاز شد.

۱۳۹۲/۸/۲۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...