نسخه چاپی

نامه پر گلایه وكیل فریدون زندی به هدایتی

وكیل امور مالیاتی فریدون زندی در نامه‌ای كه در اختیار خبرگزاری فارس قرار داده از مالك باشگاه استیل‌آذین ایرانیان گلایه كرد كه چرا حق و حقوق موكلش را پرداخت نكرده است.

به گزارش نما به نقل از فارس: وکیل امور مالیاتی فریدون زندی در نامه‌ای که در اختیار خبرگزاری فارس قرار داده از مالک باشگاه استیل‌آذین ایرانیان گلایه کرد که چرا حق و حقوق موکلش را پرداخت نکرده است.

فریدون زندی این روزها دوران نقاهت پس از عمل جراحی خود را در قطر سپری می‌کند و این در حالی است که شنیده می‌شود وی در صورت بازگشت به ایران، به خاطر بدهی مالیاتی که از زمان حضورش در استیل‌آذین به جا مانده از کشور ممنوع‌الخروج شده و تا پرداخت جرایم مربوطه، حق خروج از ایران را نخواهد داشت.

بر همین اساس رضا قاسمی، وکیل امور مالیاتی زندی در نامه‌ای که در اختیار خبرگزاری فارس قرار داده در این خصوص توضیحاتی را به شرح زیر ارائه کرده است:

«امام جعفر صادق(ع) بدترین مردم کسانی هستند که خود را بهترین بدانند.

جناب آقای حاج حسین هدایتی خیّر محترم

ضمن قبولی طاعات و عزاداری و نذورات

صحنه دلخراش و تأثیربرانگیز فریدون زندی را دیدید؟ صحنه‌ای که دل تمامی ورزش‌دوستان جهان را به درد آورد. لحظه‌ای فراموش‌نشدنی که هر بیننده تلویزیونی آن را دید و گریست و اما شما... بله فریدون زندی را می‌گویم بازیکن اسبق تیم ملی و باشگاه استیل‌آذین که شما مالک آن بودید. بازیکنی با اخلاق و با تعصب، محبوب و محجوب که با جان و دل انجام وظیفه نمود. بله پس از آن واقعه تلخ و دردآور، شما به جای تسکین دل او و این مردم چه کردید و چه اقدامی انجام دادید؟

خیّر محترم عدم تعهدات جنابعالی در قبال عدم پرداختی تقبل نموده مالیاتی ایشان را ممنوع‌الخروج نمودید تا با این حال و احوال اجازه ورود و خروج به کشورش را نداشته باشد. بله مدت سه سال است که حق را به محقّش نمی‌دهید و در قبال وعده‌های پوچ و بی‌اساس مسئولین و زیرمجموعه شما عزیز و تماس‌های مکرر چیزی جز سردرگمی حاصل فریدون زندی نگردید.

پاداش‌های آنچنانی و خودروهای اهدایی و سکه‌های آنچنانی شما در اذهان مردم آن هم در ظاهر و سیمای جمهوری اسلامی جز خیری شما چیزی جز این را نشان نمی‌دهد و در باطن چه بگویم بله از قدیم‌الایام گفته‌اند ایها الناس: ظاهر و باطن بعضی از انسان‌ها یکی نیست و فریب ظاهر را نخورید که شاید جذابیت ظاهر فریبنده شما را دچار چالش و سردرگمی کند.

خداوند به همه ما خیر دهد حتی به جنابعالی

غلامرضا قاسمی (رضا قاسمی) وکیل فریدون زندی

۱۳۹۲/۸/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...