نسخه چاپی

آیت الله هاشمی رفسنجانی و اظهارات تاسف بار اخیر

عکس خبري -آيت الله هاشمي رفسنجاني و اظهارات تاسف بار اخير

محمد كاظم انبارلویی

سایت های ضدانقلاب و رادیو آمریکا و بی‌بی‌سی، خبری را از اظهارات جدید آیت الله هاشمی رفسنجانی در مورد فتنه و سران آن منتشر کرده‌اند که واقعا تاسف بار است.
منشا این خبر، حسین کروبی است. او مدعی است، آقای هاشمی رفسنجانی در ملاقات با خانواده موسوی و کروبی به چند نکته اشاره کرده است؛
۱- اظهار تاسف از ادامه حصر
۲- صلاح نظام است که رفع حصر شود
۳- رفع حصر از جمله مطالبات جدی مردم است
۴- حصر موسوی و کروبی برای نظام اسلامی ننگ است
ما نمی‌دانیم آقای هاشمی چنین حرفهایی را زده است یا نه، چون سایت ایشان این خبر را منتشر نکرده است. از طرفی پسر کروبی هم یک راوی صادق نیست و نمی توان به قول او اعتماد کرد. اما آنچه گفته شده ممکن است خواسته ته دل برخی باشد و نیز حرف برخی از کسانی باشد که هنوز نمی خواهند باور کنند چه فتنه ای در سال ۸۸ برای نابودی نظام تدارک شده بود. لذا باید به این شبهه پاسخ داد؛
فتنه سال ۸۸ با دروغ تقلب، اصل و اساس نظام را هدف قرار داده بود. صبح روز رای‌گیری، همسر آقای هاشمی رفسنجانی گفت: "اگر موسوی رای نیاورد حتما تقلب شده و مردم بریزند توی خیابان." همین خبر توسط ضد انقلاب و رادیوهای بیگانه به سرعت منتشر شد. عصر روز رای گیری هنوز رای گیری تمام نشده، موسوی خبرنگاران داخلی و خارجی را جمع کرد و قبل از شمارش آرا، خود را پیروز انتخابات اعلام کرد.
وقتی نتایج آرا اعلام شد فرمان شورش خیابانی و خروج بر حاکمیت صادر شد و کسانی که تعهد داده بودند التزام عملی به اسلام و نظام داشته باشند ۸ ماه کشور را دستخوش آشوب و اغتشاش کردند.
آنها رای شورای نگهبان به عنوان یک نهاد فیصله بخش را بر نتافتند و حتی به نظر ولی فقیه گردن ننهادند. یک مشت اراذل و اوباش را به خیابانها آوردند و مغازه ها را غارت کردند، بانکها را آتش زدند و پیکر پاک ۲۲ شهید را روی دست نظام و مردم گذاشتند.
شعارهای آنان ناظر به رای و انتخابات و... نبود. آنها اصل نظام، شعارها و آرمانهای امام خمینی(ره) را هدف قرار دادند.
آنها در روز قدس، شعار "نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران" سردادند. نتانیاهو در استقبال از آنان گفت:‌"اصلاح طلبان به نمایندگی از ما در تهران می جنگند!" در روز ۱۳ آبان و ۱۶ آذر استکبارستیزی انقلاب را زیر سئوال بردند و بی شرمانه عکس امام را در دانشگاه تهران به آتش کشیدند. این شرارتها پایان نیافت، در روز عاشورای ۸۸ شعار "مرگ بر اصل ولایت فقیه" سر دادند و به تکیه های عزاداری حمله کردند و شعائر الهی عاشورا و کربلا را به باد تمسخر و استهزاء گرفتند. موسوی و کروبی و شرکاء، این حوادث ننگین و رویدادهای تاسف بار را می دیدند، گاهی با بیانیه و گاهی با سکوت تاییدشان می کردند. آنها حتی حاضر نشدند از این خیانت و جنایت تبری جویند، لذا کمترین مجازات برایشان این بود که در حصر قرار گیرند تا شرارتهای آنها پایان داده شود. کاسه صبر ملت در ۹ دی ماه ۸۸ لبریز شد، مردم در تهران به خیابانها آمدند و سران فتنه را با نام ونشان محکوم کردند و از اهل فتنه تبری جستند.
آقای هاشمی رفسنجانی باید به مردم توضیح دهد، اگر نقل قول حسین کروبی از وی درست است، از چه چیز باید تاسف بخورد؛ از ادامه حصر یا از آن همه جفا و جنایت و خیانت به نظام، انقلاب و مردم؟!
آقای هاشمی رفسنجانی باید به مردم توضیح دهد در حالی که موسوی و کروبی هنوز بر طبل فتنه می کوبند رفع حصر صلاح است یا ادامه حصر؟! آقای هاشمی باید به مردم توضیح دهد رفع حصر، مطالبه کدام مردم است، مردمی که در ۹ دی آمدند و تبری از فتنه و فتنه گران جستند یا آنان که در فتنه ۸۸ آرمانها و اهداف امام را به سخره گرفته و اقتدار و امنیت ملی را به مخاطره انداختند؟
آقای هاشمی باید به مردم توضیح دهد که آیا حصر موسوی و کروبی ننگ است یا لجاجت و کینه توزی و جاه طلبی سران فتنه که هنوز در اندیشه احیای فتنه هستند و حاضر نیستند از فتنه انگیزی توبه کنند؟
آقای هاشمی باید به مردم توضیح دهد که هم صدایی کروبی و موسوی با صداهای بیگانه و سربازی کردن برای لشکر عمر سعد و شمر در پادگانهای رسانه‌ای رژیم صهیونیستی، انگلیس مکار و آمریکای جنایتکار، ننگ است یا دفاع از نظام مظلوم جمهوری اسلامی در برابر شرارت فتنه گران!؟
آقای هاشمی رفسنجانی که دستی در سرد و گرم انقلاب دارند فتنه‌های زیادی را در انقلاب اسلامی دیده‌اند. فتنه شریعتمداری، فتنه منتظری، فتنه لیبرالها و منافقین، فتنه حزب توده. بینی و بین‌الله مقایسه کنند فتنه ۸۸ با کدامین آنها قابل مقایسه است؟ فتنه سال ۸۸ ننگین ترین فتنه از فتنه‌های انقلاب است، با این تفاوت که آنها خاتمه یافته‌اند اما این فتنه ادامه دارد.
اگر نظام هم به برداشتن حصر و مجازات نکردن سران فتنه رضایت دهد تکلیف آنها در قیامت با خداوند تبارک وتعالی چیست؟ کروبی و موسوی چه پاسخی دارند در شهادت ۲۲ شهید مظلوم فتنه، این شهدا به کدامین گناه کشته شدند، خون اینها را چه کسی پاسخ باید دهد؟ معاونت آنها در این کشتار به عنوان یک جرم مشهود چه می‌شود؟
آنها چه پاسخی دارند در ضربه به اقتدار و امنیت ملی و...؟
عفو بدون توبه آنان یعنی به رسمیت شناختن شورش علیه جمهوریت و اسلامیت نظام این ننگ را چطور می‌شود پذیرفت و ظلمی در این اندازه به مردم را چگونه می‌شود در تاریخ ثبت کرد.
این ننگ تا ابد پای آنها نوشته شده و با هیچ عفو و اغماضی پاک شدنی نیست.
این ننگ دامان مدافعان آنها را نیز خواهد گرفت.

۱۳۹۲/۸/۲۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...