نسخه چاپی

طرح سه فوریتی مجلس برای حفظ حقوق هسته‌ای

نماینده تهران از جمع آوری امضا برای طرح سه فوریتی الزام دولت به حفظ حقوق ملت ایران در دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای طبق مفاد ان پی تی در مذاكرات هسته ای آتی خبر داد.

به گزارش نما به نقل از بی باک، فاطمه آلیا در گفتگو با مهر از تهیه یک طرح سه فوریتی الزام دولت به حفظ حقوق هسته ای ملت ایران طبق مفاد ان پی تی و جمع آوری امضا برای آن خبر داد و گفت: در آستانه برگزاری مذاکرات ژنو 2 قصد تصویب چنین طرحی را در صحن علنی مجلس داریم تا بر اساس آن دولت ملزم به حفظ حقوق هسته ای ایران در مذاکرات آتی شود.

مهدی موسوی نژاد نماینده مردم دشتستان در خصوص مفاد این طرح درگفتگو با خبرنگار مهر گفت: بر اساس مفاد این طرح دولت ملزم به توسعه زیرساخت های غنی سازی اورانیوم 20 درصد، همچنین کامل کردن چرخه تولید سوخت صلح آمیز هسته ای در داخل ایران و تکمیل و توسعه رآکتور آب سنگین اراک می شود.

فردا مذاکرات ژنو با حضور ایران و کشورهای 1+5 برگزار می شود.

ظریف وزیر امور خارجه پیش از این نیز اعلام کرده بود که دستیابی ملت ایران به انرژی صلح آمیز هسته ای از خطوط قرمز مذاکرات است.

فرانسه در دور قبلی مذاکرات اعلام کرده بود، مذاکرات تنها با توقف کامل غنی سازی 20 درصد و تعطیلی رآکتور آب سنگین اراک ادامه می یابد.



۱۳۹۲/۸/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...