نسخه چاپی

درخواست هنیه از ملت فلسطین

عکس خبري -درخواست هنيه از ملت فلسطين

نخست وزیر دولت حماس از فلسطینیان داخل و خارج خواست به طور یكپارچه و متحد به دفاع از حقوق و اصول فلسطین و در راس آن حق آزادی اسیران بپردازند.



به گزارش نما به نقل از ايسنا،مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اسماعیل هنیه، نخست وزير دولت حماس تاکید کرد که مساله اسيران دارای جنبه‌های اخلاقی، دینی و ملی است و به کانون توجه تمامی امت اسلامی تبدیل شده است.

هنیه طی اظهاراتی در حاشیه مشارکت در نماز جمعه در چادر تحصن همبستگی با اسيران در مقر صلیب سرخ در غزه، درود خود را نثار اسيران در بند زندان‌های رژیم صهیونیستی نمود و آنان را به ویژه در شرایط کنونی که به شیوه جمعی دست به اعتصاب غذای نامحدود زده‌اند، تشویق به اتحاد و انسجام بیشتر كرد.

وی ضمن تجلیل از اتحاد اسيران در زندان‌های صهیونیستی و اعتصاب غذای نامحدود به شیوه دسته جمعی، بار دیگر تاکید کرد که آزادی اسيران وظیفه‌ای بر دوش ماست و ما از هیچ تلاشی برای رهایی آنها از چنگال دشمن غاصب صهیونیستی دریغ نخواهیم کرد.

این رهبر فلسطینی از تمامی ملت فلسطین در داخل و خارج خواست فعالیت‌های همبستگی خود با اسيران را تداوم بخشیده و تمام توان خود را برای حمایت از آنها بکار گیرند.

از سوی دیگر، وزیر امور داخلی فلسطین طی سخنانی تاکید کرد که اکنون ملت و سرزمین فلسطین در معرض حملات وحشیانه صهیونیست‌ها قرار دارد که تمامی معاهدات بین‌المللی و حقوق بشر و حقوق اسيران را نقض کرده است.

"فرج الغول" ضمن بیان این مطلب که اسيران در زندانهای رژیم صهیونیستی با مرگ تدریجی روبه‌رو هستند، تصریح کرد که این رژیم زبانی جز زبان مقاومت را نمی‌فهمد و اکنون در ضعیف‌ترین وضعیت در مقابل عزم و اراده اسيران و ملت فلسطین قرار دارد. انتهاي پيام

۱۳۹۱/۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...