نسخه چاپی

دبير جنبش عدالتخواه دانشجويي:

با مدیرت خوب دولت فرآیند اجرای هدفمندی یارانه ها طی شد

عکس خبري - با مديرت خوب دولت فرآيند اجراي هدفمندي يارانه ها طي شد



محمد جعفری‌نژاد با بیان این مطلب که اجرای هدفمندی یارانه‌ها نیاز مبرم کشور بود، خاطر نشان کرد: جمع بندی حاصل از نحوء مدیریت دولت در اجرای هدفمندی یارانه مثبت و حکایت ازمدیریت خوب در این عرصه را دارد.

وی با اشاره به اینکه دولت درمرحله دوم اجرای هدفمندی یارانه‌ها باید توجه ویژه‌ای به بخش تولید داشته باشد، افزود: باید با پرداخت یارانه‌های بخش تولید، ضمن بی‌اثر کردن فشارهای ناشی از تحریم‌ها، به شکوفایی این عرصه در سال تولید ملی کمک کنیم.

دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی با اشاره به اینکه قوه مجریه در بخش اجرای هدفمندی یارانه‌ها نیازمند همکاری و همیاری سایر قوا و مجموعه‌های نظام است، تصریح کرد: مجلس هم در فرایند اجرا باید دولت را حمایت کند و هم جنبه نظارتی خود را فراموش نکند.

وی با بیان اینکه در برخی از کشور‌ها اجرای هدفمندی یارانه منجر به تغییر حکومت‌ها شد، افزود: با مدیرت خوب دولت پروسه گذار به خوبی طی وآسیب‌های پیش بینی شده از جمله تورم بالای ۶۰ درصدی جلو گیری شد.

جعفری‌نژاد با بیان این مطلب که در بخش تولید تورم انتظاری، ناشی از هزینه‌های تولیدو افزایش نقدینگی از نقاط ضعف اجرای هوفمندی یارانه‌ها به شمار می‌آید، گفت: در ابتدای اجرای این طرح دولت به خوبی بعد نظارتی خود را ایفا کرد، اما در اواسط کار این امر به فراموشی سپرده شد، لذا امیدواریم در مرحله اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه این قبیل موارد را کمتر شاهد باشیم.

۱۳۹۱/۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...