نسخه چاپی

علی كریمی مقابل میلان بازی می‌كند؟

مدیرعامل باشگاه تراكتورسازی تبریز در واكنش به ادعای مسئولان باشگاه پرسپولیس مبنی بر حضور علی كریمی در دیدار پیشكسوتان این تیم برابر میلان گفت: قرار نیست كریمی در بازی تبلیغاتی پرسپولیس بازی كند.

به گزارش نما، حمید زینی‌زاده در گفتگو با مهر در خصوص برنامه‌های این باشگاه در تعطیلات نیم فصل خاطرنشان کرد: از روز شنبه تمرینات خود را شروع کردیم و منتظریم بازیکنان ما از اردوی تیم ملی بازگردند. تنها سیدمحسن حسینی را به باشگاه گسترش فولاد دادیم و ربیع‌خواه و ایران پوریان هم به خاطر مصدومیت از لیست خارج شدند ضمن اینکه ابراهیمی هم تا چهار ماه از تیم دور خواهد بود.

وی درباره خرید بازیکنان جدید توضیح داد: تا این لحظه بازیکن جدیدی را خریداری نکرده‌ایم و پیگیر یکی دو بازیکن خارجی بودیم ولی امکان خرید آنها خیلی کم است چرا که فصل نقل و انتقال ما با آنها مطابقت ندارد و بازیکنانی که بیرون مانده‌اند هم خوب نیستند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز در پاسخ به این سوال که آیا با حضور علی کریمی در دیدار مقابل میلان موافقت خواهید کرد، گفت: فکر نمی‌کنم این اتفاق رخ بدهد و کریمی برای پرسپولیس بازی کند. ما روز هشتم آذرماه یک بازی حساس را برابر پرسپولیس داریم و قرار نیست علی کریمی در یک بازی تبلیغاتی برای پرسپولیس به میدان برود.

زینی‌زاده درباره استقبال کم هواداران این تیم در نیم فصل اول عنوان کرد: یکی از دلایل اصلی این موضوع به بازی‌های تیم بر می‌گردد. هواداران اگر بازی‌های با کیفیت ببینند به ورزشگاه می‌آیند. مقابل استقلال تیم ما نتیجه نگرفت ولی خوب بازی کرد و سعی می‌کنیم از بازی با پرسپولیس هواداران را به ورزشگاه باز گردانیم. ضمن اینکه در نیم فصل دوم حاشیه‌ها را مدیریت خواهیم کرد.

وی همچنین در خصوص قطعی شدن کسر امتیاز از این تیم یادآور شد: ما یک دادرسی مجدد را فرستاده‌ایم و این موضوع را پی خواهیم گرفت. اگر خطایی صورت گرفته باید سکوها را تنبیه کرد نه اینکه از تیم امتیاز کسر کنند.

۱۳۹۲/۸/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...