نسخه چاپی

قضاوت قهرمانی در بازی خداحافظی "كیا"!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در اقدامی عجیب و جالب توجه، از تصمیمش برای دعوت از علی كریمی برای حضور در دیدار پرسپولیس و میلان خبر داد. او همچنین گفت كه اشكالی ندارد كه محسن قهرمانی این بازی را سوت بزند!

محمد رویانیان در جدیدترین اظهارنظرهایش درباره دیدار تیم‌های پرسپولیس و میلان درباره هزینه‌های انجام این دیدار گفت: تمام هزینه‌های این دیدار که شامل بلیت رفت و برگشت تیم میلان و پول‌هایی که باید به عنوان خیریه پرداخت شود و سایر موارد، در مجموع حدود 200 هزار یورو شده است.
وی ادامه داد: ان‌شاءالله با کمک همه از جمله صداوسیما، خبرنگاران و سازمان لیگ شرایطی فراهم شود که ما حداقل دو برابر این مبلغ از این بازی درآمدزایی داشته باشیم. البته این پول را باشگاه پرسپولیس نداده بلکه شرکت ایران نوین پرداخت کرده است، اما با حضور هواداران، این هزینه جبران می‌شود.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین در پاسخ به این سوال که آیا بلیت دیدار پرسپولیس و میلان گرانتر از بازی‌های لیگ برتر خواهد بود، گفت: چنین تصمیمی هنوز گرفته نشده است.
رویانیان همچنین گفت: وقتی چنین بازی‌ می‌خواهد برگزار شود، هدف اول ایجاد نشاط در مردم است. البته ممکن است برخی موارد کسانی را ناراحت کند اما مهم این است که هواداران را شاد کنیم و فوتبال ایران تکانی بخورد.
وی ادامه داد: بسیاری از پیشکسوتان با غیرت و فهیم پرسپولیس هیچ‌گاه حرفی نمی‌زنند اما دلبسته تیم هستند. آنها یک روز قبل از بازی در هتل کنار هم خواهند بود و دیدارشان با هم تازه می‌شود. ما در آن روز مراسم ویژه فرهنگی هم داریم و کارهای خوبی انجام خواهیم داد.

رویانیان گفت: امیدوارم 100 هزار تماشاگر به ورزشگاه بیایند و از این بازی لذت ببرند.

در ادامه خبرنگاری درباره مساله اختلاف باشگاه پرسپولیس و علی کریمی از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پرسید که رویانیان پاسخ داد: دیگر این بحث کافی است. وقتی برای این بازی اینقدر زحمت کشیده شده، چرا باید چنین سوالی پرسیده شود؟ کریمی یک پرسپولیسی است و ما او را برای این دیدار دعوت می‌کنیم. اختلاف نظر ما در این مورد ملاک نیست.

رویانیان همچنین درباره داور این دیدار گفت: نامه‌ای به تاج نوشته‌ایم که داور و کمک داوران این بازی را انتخاب کنند. اگر آنها تشخیص بدهند که از داوران پیشکسوت استفاده بکنند، اتفاق خیلی خوبی می‌افتد.

در این لحظه خبرنگاری از رویانیان پرسید که اگر کمیته داوران برای این بازی بخواهد از محسن قهرمانی استفاده کند، نظر او چیست، رویانیان پاسخ داد: حتی اگر قهرمانی هم بیاید اشکالی ندارد. این بازی یک بحث ملی و زیباست و نمی‌خواهیم با این بحث‌ها زشتش کنیم. این تصمیم کمیته داوران است که چه کسی را انتخاب کند.

رویانیان در پایان و در واکنش به صحبت‌های محمدهادی آیت‌اللهی علیه وی اظهار کرد: نمی‌دانم چه حرف‌هایی زده است اما اگر حرف‌های تندی به زبان آورده، ما هم بعدا جواب تندی به او می‌دهیم.

۱۳۹۲/۸/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...