نسخه چاپی

سخنان خواندنی ولاسكو بعد از شكست مقابل برزیل

سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از قبول شكست مقابل برزیل گفت: درس‌های زیادی را از حریف برای آینده آموختیم. در واقع برزیلی ‌ها به تیم ما نشان دادند كه چگونه خوب بازی كنند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از قبول شکست مقابل برزیل گفت: درس‌های زیادی را از حریف برای آینده آموختیم. در واقع برزیلی ‌ها به تیم ما نشان دادند که چگونه خوب بازی کنند.

خولیو ولاسکو در کنفرانس خبری بعد از بازی با برزیل اظهار کرد: باید به تیم برزیل برای بازی خوب تبریک بگویم. در بسیاری از زمان‌های این مسابقه برزیلی ‌ها به تیم ما نشان دادند که چگونه خوب بازی کنند. به هر حال بازی در سطح بالا مقابل چُنین تیمی آسان نیست. من به بازیکنانم گفتم هیچ کس را سورپرایز نمی کنیم. برزیل با تاکتیک بسیار خوبی بازی می‌کند و سیستم متفاوتی در حمله دارد.

وی افزود: سیستم آنها حملات تیم ایران را هم تحت تاثیر قرار می‌داد. ما زمانی که مناسب نبود حمله می‌کردیم. بازیکنان ما از این موضوع خیلی آسیب دیدند. البته این موضوع فقط تاکتیکی نیست بلکه بیشتر به مسایل ذهنی مربط می‌شود. در بخش دوم بازی عملکرد بهتری در توپ‌های برگشتی داشتیم و با تمرکز بیشتری کار کردیم و قدری در حمله متفاوت بودیم. من فکر می‌کنم در این مسابقه درس‌های زیادی را برای آینده آموختیم.

سرمربی تیم ملی ایران در خصوص بازی دوم ایران برابر ایتالیا خاطرنشان کرد: ما بخشی از مسابقه ایتالیا و روسیه را دیدیم. ایتالیا واقعا خیلی خوب بازی کرد. امیدوارم که بتوانیم فردا مقابل این تیم تحت شرایط بهتری بازی کنیم. به نظرم بازی ایتالیا هم مثل برزیل می‌توانست برای ما بسیار آموزنده باشد. ما می‌توانیم یاد بگیریم چگونه وقتی حریف خوب بازی می کند تحت فشار بازی کنیم.

۱۳۹۲/۸/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...