نسخه چاپی

فرهاد دانشجو:

در صورت رأی‌گیری مجدد كاندیدا نخواهم شد

عکس خبري -در صورت رأي‌گيري مجدد  کانديدا نخواهم شد

رئیس جدید دانشگاه آزاد گفت: اگر شورای انقلاب فرهنگی مصلحت را در رد مصوبه خود و لغو مصوبه هیئت امنای دانشگاه آزاد بداند،‌ بهتر است طوری عمل شود تا همان كاندیدایی كه اعضای اقلیت هیئت امنای دانشگاه آزاد می‌خواهند، انتخاب شود.

به گزارش نمانیوز فرهاد دانشجو رئیس جدید دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به این سؤال که آیا اطلاعی از جزئیات جلسه روز گذشته ۵ عضو منتخب شورای عالی انقلاب فرهنگی با آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی دارید؟ گفت: طبق شنیده‌ها در جلسه روز گذشته هیئت ۵ نفره با آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی نتیجه خاصی گرفته نشده است.

عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد در پاسخ به این سؤال که با توجه به کشمکش‌های موجود درباره امضای حکم ریاست شما بر دانشگاه آزاد، آیا هنوز هم مصر به ریاست بر این دانشگاه هستید؟ تأکید کرد:‌ شورای عالی انقلاب فرهنگی مرجع رسیدگی به این موضوع است.

وی افزود: اگر شورای عالی انقلاب فرهنگی بر تصمیم خود مبنی بر ریاست بنده بر دانشگاه آزاد تأکید کند، بنده نیز به عنوان رئیس جدید این دانشگاه به انجام وظایف خود خواهم پرداخت.

دانشجو اظهار داشت: اما اگر قرار باشد دوباره جلسه هیئت امنای این دانشگاه تشکیل شود و برای انتخاب رئیس جدید دانشگاه رأی‌گیری شود، بنده دیگر کاندیدای ریاست دانشگاه آزاد نخواهم شد و به هیچ‌وجه در هیچ جلسه‌ای که قرار باشد رئیس جدید دانشگاه آزاد انتخاب شود، خود را کاندیدا نخواهم کرد.

رئیس جدید دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: یک بار مسیر قانونی انتخاب ریاست دانشگاه آزاد طی شده و اگر ۱۰ بار دیگر هم این مسیر طی شود باز هم همین روند ادامه خواهد یافت.

فرهاد دانشجو تصریح کرد:‌ اگر باز هم این مسیر قانونی طی شود اما نظر اعضای اقلیت هیئت امنای دانشگاه آزاد فراهم شود، ممکن است مشکلاتی به وجود آید پس مایل نیستم دوباره خود را در معرض کاندیداتوری ریاست این دانشگاه قرار دهم.

رئیس جدید دانشگاه آزاد گفت: اگر شورای عالی انقلاب فرهنگی مصلحت را در رد مصوبه خود و لغو مصوبه هیئت امنای دانشگاه آزاد بداند،‌ فکر می‌کنم بهتر است طوری عمل شود تا همان کاندیدایی که اعضای اقلیت هیئت امنای دانشگاه آزاد می‌خواهند، انتخاب شود و بیشتر از این با آبروی افراد بازی نشود و از همان اول براساس مصلحت آخر یعنی گوش دادن به دستورات اعضای اقلیت هیئت امنای دانشگاه آزاد عمل شود.

وی با اشاره به اینکه دوباره خود را در معرض رأی قرار نخواهم داد، تأکید کرد: بنده از همان ابتدا براساس تکلیف وارد این میدان شدم و براساس تکلیف تاکنون عمل کردم و حالا اگر قانون‌گزار مصلحت را به گونه‌ای دیگر می‌داند، همه باید به قانون تن در دهیم البته بنده دیگر کاندیدای ریاست دانشگاه آزاد نخواهم شد.

فرهاد دانشجو در پاسخ به این سؤال که آیا به عنوان یکی از اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد در جلسات این هیئت شرکت خواهید کرد؟ گفت: به عنوان یکی از اعضای این هیئت در تمامی جلسات شرکت خواهم کرد و سعی می‌کنم نظرات خود را برای بهتر شدن فرایند دانشگاه آزاد به صورت مستقل ارائه کنم و موضوع عدم کاندیداتوری دوباره بنده هیچ‌گونه مغایرتی با عضویت بنده بر هیئت امنای دانشگاه آزاد ندارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بنده خود را موظف به رعایت مصوبات هیئت امنای دانشگاه آزاد و شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌دانم و برای تمامی اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد و شورای عالی انقلاب فرهنگی احترام قائلم.

۱۳۹۰/۱۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...