نسخه چاپی

حاشیه‌سازی‌های‌هفته‌نامه غیرقانونی‌حاشیه!

تصویر خواننده ی فراری روی جلد هفته نامه داخلی /عكس

عکس خبري -تصوير خواننده ي فراري روي جلد هفته نامه داخلي /عکس

به گزارش نما، کیهان نوشت:

این هفته‌نامه اخیراً تصویر «محسن نامجو»، خواننده معتاد و هتاک خارج‌نشین را روی جلد تازه‌ترین شماره خود منتشر کرده است.این خواننده پیش از این در یکی از آثار اجرا شده‌اش به شکلی وقیحانه به ساحت مقدس امام زمان(عج) توهین کرده بود. همچنین نامجو سابقه اجرای آوازی برخی آیه‌های قرآن مجید با هدف تمسخر کلام‌الله را نیز در کارنامه سیاه موسیقایی خود دارد.

این هفته‌نامه متعلق به حجت‌الاسلام حمید پورمحمدی (برادر وزیر دادگستری) است که چندی قبل از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۳۹۲ برای تبلیغات انتخاباتی حجت‌الاسلام پورمحمدی منتشر شد، اما پس از عدم کاندیداتوری وی عملا تعطیل شد و یک ضمیمه غیرقانونی به نام «حاشیه» جای آن را گرفت که فاقد نام مدیرمسئول نیز می‌باشد.

در حالی که اقدام صاحب امتیاز و مدیر مسئول هفته‌نامه «متن» برای جایگزینی یک ضمیمه به جای نشریه اصلی، خلاف نص صریح قانون مطبوعات است، هیئت نظارت بر مطبوعات و مراجع ذیصلاح قانونی تاکنون که ماه‌ها از وقوع جرم می‌گذرد در برابر چنین اقدامی سکوت کرده‌اند و صرفا به دادن یک تذکر بسنده شده است.

امیدواریم مسئولان قضایی و اعضای هیئت نظارت در برابر چنین تخلفاتی اقدام به موقع قانونی را انجام دهند تا تکالیف نظارتی حاکمیت روی زمین نماند.

گفتنی است تخلفات صاحب‌ امتیاز و مدیرمسئول این نشریه در حد انتشار یک ضمیمه غیرقانونی خلاصه نمی‌شود، بلکه ضمیمه «حاشیه» از روش مصوب هیئت نظارت عدول کرده و از یک مجله سیاسی تبدیل به یک نشریه مبتذل سرگرمی شده است و تغییر روش انتشار از «سیاسی و فرهنگی» به «سرگرمی» بدون کسب مصوبه قانونی، تخلف از قانون مطبوعات است.

۱۳۹۲/۸/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...