نسخه چاپی

سردار جزایری: آمریكایی‌ها بلوف می‌زنند

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد كل نیروهای مسلح گفت: آنچه كه آمریكایی‌ها به عنوان گزینه نظامی روی میز از آن یاد می‌كنند یك بلوف است، آن‌ها از توانمندی‌های جمهوری اسلامی به ویژه بسیجیان ایران مطلع هستند.

به گزارش نما سردار سید مسعود جزایری در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج، در خصوص ارزیابی خود از عملکرد بسیج در طی عمر 35 ساله آن بیان داشت: این که آمریکا و دشمنان استکباری انقلاب اسلامی در برابر جمهوری اسلامی در کنار حجم انبوهی از مشکلات داخلی از گزینه نظامی سخن می گویند یک بلوف و گزافه گویی بیش نیست زیرا آن ها با وجود بسیج و درخششی که این نیروی مردمی معتقد و پای کار انقلاب داشته دیگر حتی نمی توانند خیال تعدی به جمهوری اسلامی را در سر بپرورانند.

وی با اشاره به خدمات بسیجیان به انقلاب اسلامی نمونه بارز یک بسیجی و پاسداری که همواره پا در رکاب انقلاب و عامل قدرت جمهوری اسلامی بوده را شهید طهرانی مقدم دانست و ادامه داد: اقدامات این شهید بزرگوار و همراهانش که همواره با روحیه بسیجی و ایثار همراه بود، باعث شد ابرقدرت‌های دیروز و امروز توان هیچگونه اقدامی نظامی در مورد ایران نداشته باشند.

وی تأکید کرد: آنچه که آمریکایی‌ها به عنوان گزینه نظامی روی میز از آن یاد می‌کنند یک بلوف است. آن‌ها از توانمندی‌های جمهوری اسلامی بخصوص بسیج ده ها میلیونی ایران مطلع هستند.

وی ادامه داد: کوچک‌ترین اشتباه نظامی در مورد ایران باعث می‌شود آمریکایی‌ها بیشترین خسارت تاریخی را به چشم خود مشاهده کنند و بسیاری از امکانات آمریکایی‌ها و هم‌پیمانانشان در منطقه و خارج از منطقه در تیررس ایران است.

سردار جزایری با تأکید بر اینکه آنچه که رئیس‌جمهور آمریکا در مورد این که همواره گزینه نظامی برای ایران روی میز است مطرح کرده، یک دروغ بزرگ و بلوف نظامی است، اظهار داشت: ما این تزلزل و سستی دشمن در برابر اراده جمهوری اسلامی را از برکت بسیجیان داریم.

وی در پایان گفت: بسیج علاوه بر این ها در ابعاد دیگر فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی توانسته ستون های مستحکم دیگری را زیر خیمه انقلاب بنا کند و نتیجه این اقدامات امنیت امروز ایران در منطقه نا آرام غرب آسیا است و همه ما مرهون بسیجیم.

۱۳۹۲/۸/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...