نسخه چاپی

عضو كمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با نما:

مردم هنوز شرایط بهبود در اقتصاد را احساس نمی كنند

عکس خبري -مردم هنوز شرايط بهبود در اقتصاد را احساس نمي كنند

اسدالهی گفت: بحث تورم و بحث های دیگر از بحث هایی است كه واقعا مردم هنوز شرایط بهبود در اقتصاد را احساس نمی كنند و واقعا برخی از كالاها روندی صعودی داشتند .

اسداللهي عضو كميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار نما در رابطه با شرايط اقتصادي مردم در صد روز اوليه كار دولت يازدهم اظهار داشت : به نظر من اقتصاد دو رويه دارد يك پوسته دورني دارد و يك پوسته بيروني . بهر جهت اين اعتمادي كه دولت توانسته به بازار برگرداند و ثباتي كه ايجاد بكند تاثير مثبت برشاخص هاي كلان اقتصادي ما داشته است .
وي افزود: ميزان تحقق درآمد دولت مطابق اظهارات وزير اقتصاد و دارايي دركميسيون برنامه وبودجه، رو به افزايش است و افزايش بيش از صددر صدي داشته ايم ، مثلا دروصول مالياتها قبلا 12 هزار ميليارد بوده ولي هم اكنون 27 هزار ميليارد شده است در فروش نفت هم به همين نحو عمل كرديم.
اسدالهي تصريح كرد : بحث تورم و بحث هاي ديگر از بحث هايي است كه واقعا مردم هنوز شرايط بهبود در اقتصاد را احساس نمي كنند و واقعا برخي از كالاها روندي صعودي داشتند . فكر مي كنم كه اين مسئله هم به موازات اقدامات ديگر دولت بايد سامان دهي كند .
وي خاطر نشان كرد:دولت بايد بتواند تصميم گيري درست و به جا و تاثير گذار داشته باشد. مثلا در روند پايين آمدن ارز ، يك اظهار نظر از دولت آن را متوقف كرد . در صورتي كه وزير اقتصاد قيمت ارز را تا سقف 2600الي 2700 عنوان كرد و پيش بيني اقتصاددانان هم همين بود و براين اساس بودجه 2450 تنظيم شد. اما برخي از اظهار نظرها و برخي صحبتها روند را بهم زد .
نماينده مردم تربت جام تاكيد كرد : تورم در جامعه بايد ساماندهي شود . اگر تيم اقتصادي دولت تا حدودي بر تورم عددي و ثباتي هم كار بكنند اين روند هم بهبود پيدا خواهد كرد.

۱۳۹۲/۸/۳۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...