نسخه چاپی

سید رمضان شجاعی كیاسری در گفتگو با نما:

بهبودی وضعیت معیشت مردم در صد روز ، شبیه به معجزه است

عکس خبري -بهبودي وضعيت معيشت مردم در صد روز ، شبيه به معجزه است

نماینده مردم ساری گفت:این گزارش اقتصادی اگر به معنای بهبودی در وضعیت معیشت مردم است باید گفت شبیه به معجزه است ،زیرا تا صد روز نمی شود كاری كرد.

سيد رمضان شجاعي نماينده مردم ساري در گفتگو با نما در خصوص شرايط اقتصادي و معيشت مردم با توجه به نزديك شدن روز صدم وعده اقتصادي دولت يازدهم و ارايه گزارش آن به دولت اظهار داشت : در آغازين روزهاي دولت يازدهم آقاي رئيس جمهور اعلام كردند كه تا صد ديگر گزارش اقتصادي به مردم مي دهند. اين گزارش اقتصادي اگر به معناي بهبودي در وضعيت معيشت مردم است بايد گفت شبيه به معجزه است ،زيرا تا صد روز نمي شود كاري كرد.
وي افزود: دولت مي توانست موج فزاينده تورم در عين رشد آن جلو گيري كند، بحث بي ثباتي در بازار و نرخ ارز و سكه را با يك تثبيت قيمتي آرامشي را در بازار ايجاد كند، اين حداقل خواست مردم است كه متاسفانه اين وضعيت وجود ندارد .
شجاعي اظهار داشت: برخي از اقلام چند برابر شده اند مخصوصا اقلامي كه جز ضروريات زندگي اوليه مردم است . مردم توقع دارند از رشد شتابنده اين محصولات خصوصا مواد غذايي كه نياز اوليه مردم است ، جلوگيري شود .
وي در پايان خاطر نشان كرد :اميد است دولت با برنامه ريزي كه خواهند داشت ما روند روبه جلويي را شاهد باشيم . اگر چه هم اكنون با توجه به آرامش تقربيا نسبي كه در بازار ايجاد شده ، فرصتي است،تا دولت در مباحث اقتصادي از اين فضاي آرام بتوانند تصميم گيري هاي صحيح و صريح تري را داشته باشند كه مردم دچار مشكل نشوند .

۱۳۹۲/۸/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...