نسخه چاپی

احمدزاده به گهر بازگشت

سرپرست گهر دورود از بازگشت سرمربی و بازیكنان این تیم به تمرین‎ها خبر داد.

به گزارش نما ، محمد نامداری در گفت‎وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: آقای احمدزاده که چند روز پیش دورود را ترک کرده بود، شب گذشته به این شهر بازگشت و امروز به همراه مدیرعامل تیم با استاندار لرستان دیدار کردند.

وی ادامه داد: روز گذشته تمرین‎ها از سر گرفته شد و قرار است تا چند ساعت دیگر برای بازی با شهرداری یاسوج به این شهر برویم.

نامداری یادآور شد: تیم در شرایط خوبی به‎سر می‎برد اما مشکل‎های مالی سبب شد، تمرین‎ها چند روز تعطیل شود و با این اوضاع به کسب نتیجه در دیدار روز شنبه خوشبین نیستیم.

محمد احمدزاده نیز در همین رابطه در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، در این خصوص گفت: مسوولان باشگاه قول دادند که مشکل‎ها رفع می‎شود و ما هم برگشتیم که گویا این قول‎ها هم عملی نمی‎شود.

وی افزود: تا حالا که فقط قول، وعده و وعید دیده‎ایم و به هیچ‎کدام عمل نشده و هنوز معلوم نیست برای دیدار با شهرداری به یاسوج برویم یا نه!

با شرایطی که ما داریم، نمی‎شود به وضعیت فنی تیم فکر کرد و ابتدا باید ببینیم تا چه اندازه موجودی داریم و بعد به مسایل فنی بپردازیم.

به گزارش ایسنا، احمدزاده امروز به همراه مدیران گهر با استاندار لرستان دیدار داشته‎اند. تیم گهر دورود شنبه 2 آذرماه میهمان شهرداری یاسوج است. این تیم هم اکنون با 9 امتیاز از 9 بازی در رتبه 10 جدول گروه "الف" لیگ دسته اول قرار دارد.

۱۳۹۲/۸/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...