نسخه چاپی

نگاهی به سوابق استاندار جدید كرمانشاه

سرانجام پس از كش و قوس های فراوان و مطرح شدن نام های بسیاری برای استانداری كرمانشاه، هیات دولت، رضایی بابادی را به عنوان استاندار جدید كرمانشاه برگزید.

به گزارش نما به نقل از مرصاد، ابراهیم رضایی بابادی متولد سال ۱۳۳۳ در آبادان است و تحصیلات ابتدایی و متوسطه خود را در همان شهر به پایان رساند.

وی سپس برای تحصیلات آکادمیک عازم دانشگاه تبریز شد و تحصیلات خود را تا اخذ مدرک کارشناسی مهندسی شیمی در آن دانشگاه دنبال کرد و پس از آن نیز تحصیلات خود را در مرکز آموزش مدیریت دولتی تهران تا اخذ کارشناسی ارشد ادامه داد.

رضایی بابادی از مهر ماه ۱۳۶۱ به مدت دو سال در استانداری آذربایجان شرقی مشاور استاندار در امور شهرداری ها و مدیرکل شهر و روستای آن استانداری بود پس از آن نیز از سال ۱۳۶۳ به مدت دو سال مدیرکل امور اداری و مالی استانداری آذربایجان شرقی و در همین دوره مسئول ستاد پشتیبانی جبهه و جنگ آن استان نیز بود.

پس از آن به استانداری آذربایجان غربی انتقال یافت و ابتدا به سمت مشاور استاندار و مدیرکل حوزه استانداری و پس از آن نیز فرماندار شهرستان ارومیه منصوب شد.

پس از پایان جنگ تحمیلی وی از ارومیه به خوزستان رفت و در سمت معاون استانداری این استان به خدمت پرداخت.

رضایی از اواسط سال ۱۳۶۹ تا پاییز ۱۳۷۰ به سمت معاون اداری مالی و برنامه ریزی استانداری زنجان منصوب شد، پس از آن دوره اول خدمت وی در استانداری تهران فرا می رسد.

وی معاون اداری مالی و برنامه ریزی استانداری تهران می شود، این دوره تا سال ۱۳۷۳ به درازا می کشد تا پس از جابجایی استاندار وقت وی نیز بنا به دعوت وزیر وقت تعاون از استانداری تهران راهی مسوولیت مدیرکلی امور اقتصادی و برنامه ریزی وزارت تعاون می شود.

در پاییز سال ۱۳۷۶ با تغییر مجدد استاندار تهران و دعوت استاندار جدید برای دومین بار به استانداری تهران رفته و عهده دار معاونت سیاسی امنیتی استانداری تهران می شود.

وی از آن زمان به مدت هفت سال عهده دار مسوولیت معاونت سیاسی امنیتی در استانداری پایتخت بوده است.

وی همچنین بعنوان اولین استاندار استان تازه تاسیس خراسان جنوبی در سال ۸۳ منصوب و بمدت یک سال در این استان مشغول خدمت بود.

۱۳۹۲/۸/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...