نسخه چاپی

دایی: در بازی با میلان غایبم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چرا قبل از اینكه رای صادر شود آیت اللهی شروع به مصاحبه كرده و این موضوع نشان دهنده چیست؟

به گزارش نما به نقل از فارس،علی دایی درباره آخرین شرایط پرسپولیس ملی‌پوشان بازی با تراکتورسازی و جدیدترین اظهارات آیت‌اللهی صحبت های زیر را مطرح کرد:

شرایط پرسپولیس بعد از تعطیلات نیم‌فصل را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

پس از استراحت چند روزه طبق برنامه‌ای که داشتیم رو به جلو برنامه های خود را پیش می بریم. خودمان را آماده می‌کنیم تا برای نیم‌فصل دوم آماده شویم. کار بسیار سختی را در پیش داریم اما باید راه خودمان را برای رسیدن به پایانی خوب ادامه دهیم.

از شرایط راضی هستید؟

کلاً نصفه و نیمه تمرینات خود را دنبال کردیم اما با نفرات اندکمان اجازه ندادیم نظم تیمی‌مان به هم بخورد و بسیار منظم و خوب با بچه‌ها کار را رو به جلو بردیم. بازیکنان هم با ما همکاری کردند و الآن می‌توانم بگویم تیم ما برای بازی حساس مقابل تراکتورسازی آماده است.

این بازی را چطور پیش بینی می کنید؟

بازی سخت و سرنوشت‌سازی در انتظار پرسپولیس است. برای ما نتیجه این بازی سرنوشت‌ساز است و با تمام توان برای گرفتن امتیاز کامل به تبریز می‌رویم.

از لحاظ بازیکن هم مشکلی ندارید؟

باید ملی‌پوشان با ما تمرین کنند تا وضعیت آنها را ببینیم و سپس درباره‌شان در خصوص بازی با تراکتورسازی تصمیم بگیریم. کار سخت است اما باید تلاش کنیم.

بازیکنان خوبی هم در نیم‌فصل جذب کردید...

بله ما به دنبال رفع برخی نقاط ضعف خود بودیم، محسن مسلمان جوانی خوب، بزرگ و آینده‌دار است. او می‌تواند کمک زیادی به ما کند همان طور که بقیه هافبک‌ها این کار را می کنند. امیدوارم که این اتفاق بیفتد. ما بازیکنان بسیار خوبی داریم و امیدوارم همه آنها در نیم‌فصل با یک همدلی بتوانند به پرسپولیس کمک کنند مانند نیم‌فصل اول.

راستی بازی‌های تیم ملی را دنبال می‌کنید؟

راستش را بخواهید من بازی تیم ملی را ندیدم اما بسیار خوشحالم که تیم ملی به نتایج خوبی رسید و به جام ملت‌های آسیا صعود کرد و مثل هر ایرانی آرزوی موفقیت برای تیم ملی دارم و امیدوارم که بتواند در جام جهانی نیز موفق باشد.

به غیر از مسلمان و حاتمی بازیکن جذب می‌کنید؟

در حال حاضر در حال سعی و تلاش هستیم که احتمالاً‌ به جز حاتمی که جذب کرده‌ایم یک نفر دیگر را هم به تیم اضافه کنیم اما فعلاً هیچ چیز مشخص نیست و همین دو نفر به ما اضافه شدند.

با توجه به جذب بازیکنان جدید مشخص است زیاد از نیم‌فصل اول راضی نیستید.

خیر اینطور نیست،‌ بچه‌ها برای من در نیم‌فصل اول همه سنگ‌تمام گذاشتند، خدا را شکر تیمی بسیار خوب و یکدست و جوان داریم من از این بابت بسیار راضی هستم اما کار ما تمام نشده و در نیم‌فصل دوم خیلی باید بهتر کار کنیم تا به قهرمانی برسیم. این هدف اصلی ما است.

نظر شما درباره جدید‌ترین اظهارات آیت‌اللهی چیست؟

من به حرف‌های هر روزه آقایان کاری ندارم چون زیاد به آنها توجهی ندارم و اصلاً آنها را نمی‌بینم.

چرا؟

دلیلی ندارد ببینم اما فقط متأسفم برای خودمان در مملکتی زندگی می‌کنیم که هرجا فقط گیر می‌کنیم نام امام زمان(عج) و امام حسین(ع) را به لب می‌آوریم. واقعا متأسفم.

منظورتان چیست؟‌

منظورم کاملاً مشخص است. اعتقاد به امام زمان و امام حسین برای یک یا دو روز نباید باشد. ما نباید مسائل را با هم قاطی کنیم. باید یاد بگیریم همیشه درباره یک مسئله به دنبال حقیقت باشیم. من کاری به صحبت‌های آقایان ندارم اما خودتان صحبت‌های قبلی این آقا و صحبت‌های جدیدش را کنار همدیگر بگذارید و مقایسه کنید.

چه مشکلی دارد؟

زمین تا آسمان فرق دارد، خیلی صحبت‌هایشان با همدیگر تفاوت دارد. از قبل از اینکه یک رأی برای یک اتفاق داده شود این آقا شروع به مصاحبه کرده اما من از شما می‌خواهم مصاحبه‌های قبلی این آقا و الآنش را کنار همدیگر بگذارید خودتان به تمام ضد و نقیض‌ها پی خواهید برد. بعد از آن چرا ما همه از آقا امام زمان(عج)، و این حرف‌ها خرج می‌کنیم و مایه می‌گذاریم؟ آقایان! همه چیز سر جای خودش باید اسم برده شود و نباید دنبال سوءاستفاده باشیم. اگر آقایان حرفی دارند خودشان بزنند و راجع به سؤالی که فقط می‌شود لطفاً جواب دهند. به نظرم اگر این کار را کنیم و به حاشیه نرویم خیلی بهتر است. من دیگر در این باره نمی‌خواهم بیشتر حرفی بزنم و قضاوت را به خود مردم واگذار می‌کنم. مطمئن باشید قاضی بالای سر ما است که همه چیز را قضاوت می‌کند.

در بازی پیشکسوتان پرسپولیس و ستارگان میلان باز هم تأکید دارید که حضور پیدا نمی‌کنید؟‌

مشکل خاصی نیست اما ما بازی سرنوشت‌ساز تراکتورسازی را پیش رو داریم و من نباید چشم از روی تیمم بردارم. دوست داشتم باشم اما الآن برای من موفقیت پرسپولیس خیلی مهم‌تر است. من به همه احترام می‌گذارم و امیدوارم که بازی خوبی برگزار شود اما من نمی‌توانم در این بازی به میدان بروم و یا در ورزشگاه حضور داشته باشم.

در پایان اگر حرفی دارید بگویید؟

ما نیم‌فصل دوم سختی را در پیش داریم و امیدوارم با یک همدلی و مخصوصاً کمک هوادارانمان در داخل خانه و حتی خارج از خانه بتوانیم به خواسته‌های خود برسیم. در اولین بازی خود باید درتبریز میهمان تیم خوب تراکتورسازی باشیم که آنها تیمی بسیار خوب و هواداران پرشوری دارند. با وجود احترامی که برای این تیم و هوادارانش قائل هستم امیدوارم با ارئه بازی زیبا آنها را راضی از ورزشگاه به منزل بفرستیم.

۱۳۹۲/۹/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...