نسخه چاپی

نكونام در دوراهی بازی با ملوان و مراسم AFC

دعوتنامه جواد نكونام همزمان با دیدار با استقلال و ملوان است و كاپیتان تیم ملی در دوراهی حضور در بازی روز یكشنبه و شركت در مراسم قرار دارد.

به گزارش نما به نقل از فارس، جواد نکونام یکی از شانس های کسب عنوان بهترین بازیکن سال 2013 آسیا است و از همین رو دعوتنامه وی برای حضور در این مراسم به باشگاه استقلال ارسال شده است اما نکته قابل توجه در مورد حضور این بازیکن در مراسم این است که نکونام باید در تاریخ 24 نوامبر برابر با سوم آذر طبق دعوتنامه راهی کشور مالزی شود.

سوال اینجاست که آیا نکونام می تواند استقلال را در دیدار با ملوان همراهی کند یا خیر چون این بازیکن دقیقا روز یکشنبه باید در کشور مالزی حضور پیدا کند.

شاهین رحمانی عضو ایرانی کمیته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در این باره به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: من دعوتنامه نکونام را ندیدم و فقط با خود او در ارتباط بودم. AFC میزبان است و از بازیکنان و میهمانان دو روز قبل دعوت می کند تا در مراسم شرکت کنند.

وی افزود: البته روز 25 نوامبر برابر با 4 آذر نشست مطبوعاتی نکونام برگزار می شود و بازیکنان باید در این نشست خبری حضور داشته باشند. البته باید بگویم که دستوری در کار نیست و AFC تنها از بازیکنان دعوت کرده است اما این توضیح ضروری است که در مقررات آمده اگر بازیکنی اصلا در مراسم حاضر نشود می توانیم او را به کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا ارجاع دهیم چون طبق توافقنامه ای که در ابتدا پیش از حضور باشگاه ها در لیگ قهرمانان بعدی انجام گرفته بازیکنان باید دعوت AFC را بپذیرند.

رحمانی تاکید کرد: مطمئنم هر بازیکنی تلاش می کند که به این مراسم بیاید هر چند حتی اگر انتخاب هم نشود باید در اینجا حضور پیدا کند. در کنار این مسائل این مراسم با هر کمیت و کیفیتی که دارد معتبرترین مراسم غیر مسابقه ای در آسیا است و رسانه های معتبری مثل AFP و رویترز در آنجا نماینده دارند و قطعا حضور در این مراسم در کارنامه یک بازیکن ثبت خواهد شد.

میرشاد ماجدی سرپرست تیم استقلال در این ارتباط که آیا جواد نکونام استقلال را در دیدار با ملوان همراهی خواهد کرد یا خیر گفت: حضور در این مراسم به صورت اجبار نیست و من مطمئن هستم که نکونام در بازی با ملوان به میدان می رود و سپس به کشور مالزی سفر خواهد کرد.

۱۳۹۲/۹/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...