نسخه چاپی

توصیه های مهم حزب الله به مردم لبنان

فراكسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان ضمن توصیه به مردم برای حفظ وحدت و تقویت عزم و اراده خود از همه گروههای سیاسی خواست در گفتگوهای ملی به صورت جدی وارد شوند.

به گزارش نما ، مهر به نقل از شبکه المنار نوشت: فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان پس از پایان نشست خود در بیروت در بیانیه ای، انفجارهای تروریستی اخیر که سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت را هدف قرار داد، کینه توزانه خواند و آن را به شدت محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است انفجارهای تروریستی اخیر به وضوح هویت طراحان و عاملان آن را برملا می کند که از طریق ارتکاب جنایات کشتار و کینه توزی و فتنه افکنی در کشورهای عربی و اسلامی و هدف قرار دادن مقاومت و حامیانش، به صهیونیست ها خدمت و برای منحرف کردن نگاه ها از خطر طرحهای رژیم صهیونیستی بر تمام منطقه تلاش می کنند.

فراکسیون حزب الله در پارلمان لبنان انفجارهای تروریستی اخیر را نشان دهنده عمق ناامیدی و سرخوردگی طراحان و عاملان آن دانست و تاکید کرد عاملان این انفجارها هرگز نمی توانند با این شیوه وحشیانه، معادلات را تغییر دهند و عقربه های ساعت را نه در سطح داخلی و یا سطح منطقه ای به عقب برگردانند.

در این بیانیه آمده است ما به امام خامنه ای رهبر معظم خود دام ظله و رئیس جمهوری، وزیر خارجه و سفیر ایران در لبنان، شهادت شیخ ابراهیم انصاری رایزن فرهنگی ایران را تبریک و تسلیت می گوییم .

حزب الله با تسلیت به خانواده های شهدای انفجارهای تروریستی اخیر و دعا برای شفای مجروحان خطاب به لبنانی ها اعلام کرد توسل به سیاست بهانه تراشی برای تجاوزات تروریستی از زشت ترین و خطرناک ترین شیوه های جنگ نرمی است که از یک سو جنایتهای تروریست ها را توجیه می کند و از سوی دیگر، مردم را به تدریج آماده تسلیم در برابر شروط و دیکته های آنها می کند.

این فراکسیون، سیاست بهانه تراشی و اتهام زنی به مقاومت را به بهانه جبران تجاوز اسرائیل به منطقه از سوی برخی یکی از دلایل اصلی ادامه تجاوزات دشمن و بروز ضعف و شکاف و دودستگی در جهان عرب دانست.
فراکسیون وفاداری به مقاومت از همه لبنانی ها خواست با تکیه بر سیاست افزایش اراده با تجاوزات تروریستی مقابله کنند.

این فراکسیون بار دیگر از تمام گروههای لبنانی در آستانه روز استقلال لبنان خواست با بازنگری در مواضع خود در گفتگوی ملی جدی برای دستیابی به دیدگاه ملی فراگیری که لبنانی ها را متحد کند و اعتماد آنها را به امکان تحقق خواسته هایشان در تشکیل دولت قدرتمند و عادل که بتواند حقوق و منافع آنها را حفظ کند، مشارکت کنند و نیز بر راهبرد ملی فراگیر برای د فاع از لبنان و حمایت از حاکمیت ملی و حق آن در بهره برداری از تمام ثروت ها و منابع طبیعی خود تکیه کنند.

۱۳۹۲/۹/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...