نسخه چاپی

زنده شدن یك نوزاد پس از 2 روز!

دو روز پس از اعلام مرگ یك نوزاد در یكی از بیمارستان‌های چین، این نوزاد كه جسدش برای خاكسپاری به قبرستان فرستاده شده بود در مقابل چشمان بهت‌زده یكی از كاركنان قبرستان زنده شد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: کارگر قبرستان هنگامی که قصد داشت تشریفات خاکسپاری این نوزاد پسر را انجام دهد، ناگهان متوجه شد کودک هنوز زنده است.

مسئولان اداره بهداشت استان «آنهوی» به رسانه‌ها گفتند: این نوزاد یک ماهه با نارسایی‌های شدید مادرزادی متولد شده بود و روز دوشنبه گذشته در بیمارستان اطفال استان آنهوی حال او به شدت وخیم شد.

بنابر اعلام این مسئولان بیمارستان، والدین این نوزاد در این هنگام با پایان دادن به معالجات درمانی فرزندشان موافقت کردند و یک پزشک نیز مرگ او را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه دیلی‌میل، دو روز پس از اعلام مرگ نوزاد از سوی پزشکان و فرستادن جسد او به قبرستان، کارگران متوجه صدای گریه نوزاد از داخل سردخانه شدند. یکی از کارگران قبرستان وقتی متوجه زنده بودن این نوزاد می‌شود، فورا او را به بیمارستان می‌رساند و پزشکان دوباره اقدامات درمانی را روی او آغاز می‌کنند. با این حال این نوزاد همچنان شرایط جسمی وخیمی دارد.

پلیس در حال تحقیق درباره این رویداد عجیب است و پزشکی که مرگ نوزاد را تایید کرده بود نیز تعلیق شده است.

۱۳۹۲/۹/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...