نسخه چاپی

قلعه‌نویی: یقیناً منتظری می‌ماند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: باید با پژمان منتظری صحبت كنم اما او تا پایان فصل كنار ما می‌ماند.

به گزارش نما به نقل از فارس: سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: بايد با پژمان منتظري صحبت کنم اما او تا پايان فصل کنار ما مي‌ماند.

امير قلعه‌نويي در حاشيه تمرين امروز استقلال پس از جشن تولدي که براي او گرفته شد، گفت: جا دارد از هواداران استقلال تشکر کنم. من به سيموئز مربي تيم ملي که امروز اينجا حضور داشت‌ گفتم شما عاشق فوتبال هستي و فوتبال را به خاطر خود فوتبال دوست داري. فرقي نمي‌کند شما در ايران، پرتغال يا کشور ديگري باشي. او امروز به اينجا آمد و تولد من را تبريگ گفت. او اعلام کرد براي کار نيامده بلکه براي تبريک به من آمده است و اين واقعا احساس قشنگي است که من نسبت به او دارم. از هواداران و کانون هواداران تيممان هم تشکر مي‌کنم. انشاء‌الله من ناچيز، قابل اين همه تقدير باشم و با نتايج خوبي که مي‌گيرم اين مسئله را جبران کنم و لياقت اين همه محبت را داشته باشيم.

قلعه‌نويي در مورد اينکه آيا سيموئز به او کادو داد، عنوان کرد: حضور خود سيموئز براي من کادو بود.

وي در مورد اينکه بايد 3 آذر با ملوان ديدار کنند، خاطر نشان کرد: به هر حال اين مسابقه بازي سختي است. پس از مدتي تعطيلي و اينکه تيممان چند تکه شده بود امروز مي‌توانيم تمرين کاملي را انجام دهيم. ملوان تيم بسيار خوبي است که در هفته‌هاي اخير نتايج مناسبي کسب کرده است. متأسفانه در حق ما کمي اجحاف شد زيرا ما تيمي بوديم که ديرتر از سايرين بازي‌هايمان در نيم فصل اول تعطيل شد. بيشترين سهميه را در تيم ملي داشتيم و زودترين تيمي هستيم که بعد از تعطيلات بازي‌هايمان آغاز مي‌شود. قبلا هم گفته‌ام هر چه قانون بگويد تمکين مي‌کنيم. اميدوارم بازي خوبي انجام شود.

قلعه‌نويي در مورد اينکه اگر با اختلاف دو گل ملوان را شکست دهند قهرمان نيم فصل خواهند شد، تأکيد کرد: به قول مورينيو به ياد ندارم به قهرمان نيم فصل کسي جام بدهد. اميدوارم بتوانيم در انتهاي فصل با بازيکنان خوبي که گرفتيم و نفراتي که به تيم اضافه خواهند شد بتوانيم به مقام قهرماني برسيم.

سرمربي استقلال در مورد اينکه چرا با درخواست آنها براي تعويق ديدار مقابل ملوان موافقت نشد، اظهار داشت: من به اين مسائل ورود نمي‌کنم. ما گلگي خود را بيان کرديم و شايد مسئولان نتوانستند با توجه به فشردگي بازي‌ها زمان مناسبي را پيدا کنند تا ما در آن به ميدان برويم.

قلعه‌نويي در مورد اينکه پژمان منتظري اعلام کرده قصد جدايي از استقلال را دارد، عنوان کرد: پژمان منتظري يکي از اسطوره‌هاي استقلال است، او از لحاظ اخلاقي، فني و معرفتي عملکرد بسيار خوبي دارد. اين صحبت را از شما مي‌شنوم و بايد از خودش نيز سؤال بپرسم. در نقل و انتقالات نيم فصل منفعت باشگاه، منفعت مردم و منفعت بازيکن اهميت دارد. بايد با او صحبت کنم اما يقين دارم که منتظري تا آخر فصل با ما مي‌ماند.

وي در مورد احتمال حضور شيث رضايي و هادي شکوري در استقلال يادآور شد: اين نفرات بازيکنان بسيار خوب و بزرگي هستند اما اولويت استقلال جذب هافبک بازيساز و دفاع راست است.

قلعه‌نويي در مورد اينکه آيا نياز به جذب مهاجم دارند، عنوان کرد: با آمدن مهرداد اولادي که بازيکن بسيار خوبي است در اين پست مشکلي نداريم و تنها نياز به جذب هافبک بازيساز و دفاع راست داريم.

سرمربي استقلال در مورد اينکه جواد نکونام براي شرکت در انتخاب برترين‌هاي آسيا ممکن است نتواند استقلال را مقابل ملوان همراهي کند، تأکيد کرد: در ابتدا جا دارد تبريکي به جواد نکونام بگويم و اين مسئله افتخاري براي فوتبال ايران است. با توجه به اينکه از اين مسئله قبلا ذهنيت نداشتم نمي‌توانم صحبتي درباره آن کنم و بايد با بررسي اين موضوع تصميم‌گيري خود را اعلام کنم.

قلعه ‌نويي درباره ديدار پيشکسوتان پرسپوليس و ميلان تأکيد کرد: امروزه دنيا به دهکده جهاني تبديل شده و تعامل و ارتباط بحث بسيار مهمي است. اين بازي کار بسيار قشنگي است و ما در هنر، علم و ورزش نياز به اين ارتباطات داريم. بسيار خوب است که اين حرکت از جنس پيشکسوتان است و کار بسيار قشنگ است. ما از اين موضوع استقبال مي‌کنيم. يک ماه قبل محمد رويانيان با من تماس گرفت و اعلام کرد براي برگزاري اين ديدار ايرادي ندارد مسابقه شما مقابل گسترش فولاد يک روز عقب بيفتد که ما هم گفتيم چون کار قشنگي قرار است اتفاق بيفتد مخالفتي نداريم تا نشان دهيم با يکديگر در زمين رقيب هستيم و در بيرون رفيقيم. به هر حال به آنها يک خسته‌ نباشيد مي‌گويم و باز هم اعلام مي‌کنم ارتباطات در جامعه انساني بسيار مهم است.

۱۳۹۲/۹/۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...