نسخه چاپی

دلیل پیروزی ایران بر آمریكا از نظر ولاسكو

عکس خبري -دليل پيروزي ايران بر آمريکا از نظر ولاسکو

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیكنان ذخیره ما مقابل آمریكا روحیه بالای خود را نشان دادند و این دلیل پیروزی ما بود.

به گزارش نما، خولیو ولاسکو پس از نخستین پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل آمریکا در سومین رویارویی 2 تیم گفت: بازی مقابل تیم‌هایی مثل آمریکا و برزیل همیشه متفاوت بوده است. من همیشه به بازیکنانم بازی‌های این 2 تیم را برای آموزش نشان می‌دهم. بازیکنان من امروز اعتماد به نفس خودشان را نشان دادند و این خیلی مهم بود. ما در ست چهارم در حمله و دفاع بهتر بودیم. بازیکنان ذخیره نیز روحیه بالای خود را نشان دادند و این دلیل پیروزی ما بود.

ولاسکو ادامه داد: ما بدون ترس و مطمئن بازی کردیم چون چیزی برای از دست دادن نداشتیم. به نظر من این خیلی مهم است که یک مربی با وجودی که بازیکنانش بهترین نباشند ولی به آنها علاقه و اعتماد داشته باشد. همین موضوع به بازیکنان، روحیه می‌دهد.

سعید معروف، کاپیتان تیم ملی ایران نیز گفت: بازی با آمریکا همیشه سخت بوده است چون آنها بازیکنان قدرتمندی دارند. هیچ کس فکرش را هم نمی‌کرد که ما ست چهارم را ببریم و همه آماده پایان بازی بودند که تعویض‌های ما نتیجه را عوض کرد. کار گروهی ما عالی بود و این دیدار برای ما خیلی اهمیت داشت. همان طور که گفتم ولاسکو ذهنیت ما را در والیبال عوض کرده است.

سرمربی تیم والیبال آمریکا: شماره 11 و شماره 13 ایران باعث شکست ما شدند

به گزارش مشرق، تیم والیبال ایران امروز شنبه در مسابقات جام بین قاره‌ای که در توکیو ژاپن در حال برگزاری است، با حساب 3 بر 2 و با نتایج 28 بر 26، 19 بر 25، 19 بر 25، 27 بر 25 و 18 بر 16 مقابل آمریکا به برتری رسید.

"جان اسپرو" در نشست خبری پایان بازی اظهار داشت: پس از پیروزی 3 بر 2 روز گذشته مقابل ایتالیا بازی با ایران را با همین نتیجه واگذار کردیم و این خیلی دشوار است. فکر می‌کنم ست اول خیلی کلیدی بود. ما در منطقه حمله موفق نبودیم و در خط سرویس آنگونه که باید باشیم، نبودیم.

سرمربی تیم والیبال آمریکا در ادامه اظهار داشت: تیم ایران در ست چهارم عالی ظاهر شد به ویژه شماره 11 و شماره 13 (رحمان داودی و مهدی مهدوی) عملکرد بسیار خوبی داشتند و باعث شکست ما شدند.
"ویلیام پریدی" کاپیتان امریکا نیز اظهار داشت: می‌دانستیم که این بازی برای ما خیلی دشوار است. سطح بازی ایران بالاست. ما تیمی هستیم که آینده روشنی دارد. می‌توانیم از این مسابقه درس بگیریم و پیشرفت کنیم.

۱۳۹۲/۹/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...