نسخه چاپی

باهنر: استیضاح‌كنندگان وزیر كار خام نشدند

عکس خبري -باهنر: استيضاح‌کنندگان وزير کار خام نشدند

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با رد نظر علی مطهری درباره استیضاح وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی، اعلام كرد: با نظر مطهری در این مورد كه استیضاح كنندگان خام شدند، موافق نیستم؛ اما ممكن است عده‌ای با طرح این استیضاح به دنبال استفاده برای هیأت رییسه مجلس آینده بوده‌اند.



به گزارش نما محمدرضا باهنر در گفت و گو با پانا، درباره نظر علی مطهری که مدعی شده بود استیضاح کنندگان وزیر کار در ماجرای حکمیت خام شدند، اظهار کرد: این گفته را قبول ندارم زیرا زمانی که استیضاح کنندگان احساس کردند به نتیجه رسیدند، ادامه بحث استیضاح معنایی نداشت و آنها در این زمینه درست عمل کردند.

وی افزود: اگر تعهدی که به نمایندگان داده شده عملی نشود، بحث دیگری است و اینکه افراد به تعهدات خود عمل بکنند یا نه موضوعی است که در مورد آن قضاوت می شود.

باهنر همچنین درباره اینکه گفته می شود طرح استیضاح و اعلام انصراف از آن نوعی مانور سیاسی برای تعیین هیأت رییسه مجلس نهم بوده است، تصریح کرد: اینکه بعضی ها می خواستند از این موضوع استفاده کنند ممکن است درست باشد، اما اینکه بگوییم یک پروژه برای هیأت رییسه مجلس بوده درست نیست و به اعتقاد من به این صورت نبوده است.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین خاطرنشان کرد: اما این موضوع که عده ای درصدد استفاده از این موضوع برای ریاست مجلس آینده بودند قابل بررسی است.

۱۳۹۱/۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...