نسخه چاپی

بلاتكلیفی 5 هزار آرم طرح ترافیك آژانسداران

عکس خبري -بلاتکليفي 5 هزار آرم طرح ترافيک آژانسداران

آرم‌های طرح ترافیك سال 90 از امروز شنبه دیگر اعتبار ندارند. این در حالی است كه برخی از سهمیه بگیران مانند آژانسها هنوز آرم های خود را تحویل نگرفته اند.

به گزارش نما به نقل از مهر، دوربین های کنترل محدوده طرح ترافیک از امروز -شنبه 2 اردیبهشت - تنها پلاک های خودرو های سال 91 را درحافظه خود دارند و پلاکهای سال 90 که هنوز موفق به دریافت آرم طرح ترافیک نشده اند را به عنوان متخلف ثبت می کنند.

اما در این میان هنوز صاحبان آژانسها موفق نشده اند آرم های طرح ترافیک خود را به صورت کامل دریافت کنند .

وحید نوروزی معاون اجرایی سازمان حمل و نقل وترافیک شهرداری تهران در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: 5 هزار آرم طرح ترافیک آژانس داران طی هفته جاری به آنها تحویل داده می شود.

اوبا اشاره به اتمام مهلت آرم های طرح ترافیک سال 90 گفت: نیمی از آژانسداران آرم های خود را تحویل گرفته اند و 5 هزار آرم باقی مانده نیز به محض دریافت پرونده به آنها تحویل داده می شود.

وی ادامه داد: 5 هزار آرم طرح ترافیک باقی مانده این صنف در خزانه سازمان محفوظ است و برای حل سریعتر این موضوع آمادگی افزایش ساعات فعالیت سازمان حتی در روزهای تعطیل را نیز داریم.

انتقاد از طرح یکسان سازی

این در حالی است که یکی از آژانس داران قدیمی در محدوده خیابان ولیعصر به خبرنگار مهر گفت: تمامی مدارک به اتحادیه ارسال شده است اما تاکنون هیچ فایلی به سازمان حمل و نقل عمومی ارسال نشده است.

او از طرح یکسان سازی آژانس داران گلایه کرد و گفت: اتحادیه قصد دارد به تمامی آژانس ها به یک میزان آرم تحویل دهد که این طرح برای آن دسته از آژانس هایی که در محدوده طرح ترافیک قرار دارند به معنی تعطیلی و بیکار شدن بسیاری از رانندگان است .

امکان افزایش سهمیه وجود دارد

اما قاسم نوده فراهانی،رییس مجمع امور صنفی توزیعی خدماتی تهران در گفتگو با خبرنگار مهر درباره مشکلات آرم طرح ترافیک آژانس داران به خبرنگار مهر گفت: برای تمامی آژانس های پایتخت پروانه کسب صادر شده اما متاسفانه برخی از آنها تاکنون موفق نشده اند آرمی دریافت کنند .

وی ادامه داد: این در حالی است که برخی آژانسها بیش از 50 آرم طرح ترافیک می گرفتند و هیچ دستورالعملی برای میزان آرم های دریافتی وجود نداشت .

فراهانی تاکید کرد: مطمئنا آژانس هایی که در محدوده طرح ترافیک قرار دارند از سهمیه بیشتری برخوردار هستند اما آرم ها طوری توزیع می شود که به تمامی آژانس ها طرح داده شود.

وی به آژانسدارانی که کمتر از سال های گذشته آرم دریافت می کنند وعده داد: امکان افزایش مجدد سهمیه ها پس از توزیع کامل آرم های طرح ترافیک وجود دارد.

۱۳۹۱/۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...