نسخه چاپی

دولتی‌ها‌گوی‌سبقت‌رادر‌تصرفات‌غیرقانونی‌ربوده‌اند

دولتی ها در زمینه ساخت و سازهای غیر قانونی در حاشیه تهران كه پرونده آن نیز در كمیسیون اصل 90 در دست بررسی است پیشتازند و گوی سبقت را از مردم ربوده اند كه البته مافیای درون شهرداری برای اعطای مجوز غیر قانونی به این ساخت و سازها در كمیسیون مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش نما، مصطفی افضلی فرد، با اشاره به ورود کمیسیون اصل 90 به ساخت و سازهای غیر قانونی در حاشیه تهران گفت: آنچه فعلا در کمیسیون مورد بررسی است، ساخت و سازهای اطراف تهران به خصوص شمال تهران است.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 در گفت و گو با خبرنگار جمهوریت، با اشاره به ورود کمیسیون اصل 90 به ساخت و سازهای غیر قانونی در حاشیه تهران گفت: آنچه فعلا در کمیسیون مورد بررسی است، ساخت و سازهای اطراف تهران به خصوص شمال تهران است.


نماینده مردم اردبیل، نیر،نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: ساخت و سازهای غیر مجازی توسط اشخاص حقیقی و حقوقی انجام شده است و بنا شده که لیست این افراد احصا، تهیه و نهایی شده و تحویل کمیسیون شود تا تصمیم لازم در مورد آنها اتخاذ شود.


افضلی فرد با اشاره به مافیای متعددی که به صورت غیر قانونی مجوز از شهرداری می گیرند، گفت:متاسفانه در این دست از مسائل مثل این مسئله ساخت و سازهای غیر قانونی و پرونده پارک خجیر و تصرفات غیر قانونی، دولتی ها پیش رو تر هستند.


وی ادامه داد:شاید یکی از دلایل عمده تداوم این ساخت و سازهای غیر قانونی تخلفات قانونی خود دولتی ها باشد.


سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس با بیان این که مافیای اعطای مجوز غیر قانونی در شهرداری از چشم کمیسیون اصل 90 دور نیست، گفت: اگر این ها عامل بودند و نظارت درستی نیز می داشتند طبیعی بود که این ساخت و سازها انجام نمی شد اما زمانی که خود دولتی ها که باید ناظر باشند قصور و کوتاهی می کنند، در حقیقت راه تخلف دیگران را باز کرده اند.

۱۳۹۲/۹/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...