نسخه چاپی

علت عدم‌حضور كریمی در بازی با میلان

هافبك تیم فوتبال تراكتورسازی تبریز گفت: به عشق خیلی از پیشكسوتان و بزرگان پرسپولیس به ورزشگاه می‌رفتم.

به گزارش نما علی کریمی در گفت‌وگو با فارس در خصوص دعوتش به تیم پیشکسوتان پرسپولیس اظهار داشت: راستش را بخواهید خیلی دوست داشتم در جمع بزرگان و مو سفیدان پرسپولیس و مقابل هواداران خونگرم این تیم به میدان بروم و در بازی شرکت می‌کردم.

وی افزود: من به عشق خیلی از این پیشکسوتان در زمانی که خودم دیدن فوتبال را دوست داشتم به ورزشگاه می‌رفتم اما امروز بازیکن تراکتورسازی هستم و باید به این باشگاه متعهد باشم. از طرفی ما یک بازی بسیار حساس را پیش رو داریم و طبیعتاً نمی‌توانم در کنار بزرگان و پیشکسوتان پرسپولیس باشم.

کریمی ادامه داد: با توجه به این شرایط، ضمن عذرخواهی از تک تک پیشکسوتان و کادر فنی پرسپولیس که من را به این بازی دعوت و انتخاب کردند ابتدا از آنها سپاسگزارم و از آنها عذرخواهی می‌کنم که نمی‌توانم در این بازی باشم. همه می‌دانند ما روز جمعه یک بازی حساس را پیش رو داریم.

کریمی در خصوص موفقیت والیبال کشورمان نیز گفت: من قبلا هم گفته‌ام در چند روز اخیر والیبال ما با پیروزی‌های شیرینش ثابت کرد قطب جدیدی در والیبال دنیا است و من به نوبه خودم به بازی‌های زیبا و دل شادکن والیبالیست‌های خوب کشورمان خسته نباشید و تبریک می‌گویم و مطمئن هستم با این بازی هایی که بچه‌ها انجام دادند پیروزی مقابل ژاپن هم کار سختی نیست.

هافبک تراکتورسازی در مورد موفقیت فوتبال ساحلی کشورمان نیز گفت: به نظرم برد برزیل، روسیه و ایتالیا در جام بین قاره‌ای هرگز کار ساده‌ای نیست و من امیدوارم بچه‌های فوتبال ساحلی کشورمان همواره در مسابقات جهانی نیز موفق شوند. من به این بچه‌ها نیز از صمیم قلب تبریک می‌گویم و امیدوارم مثل همیشه موفق و مؤید باشند و در مسابقات دیگر نیز به هدفشان برسند.

۱۳۹۲/۹/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...