نسخه چاپی

اخبار ویژه روزنامه قدس



جهانگیری: آمار تغییرات را اعلام می کنم
ایسنا: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیسجمهور گفت: من به زودی لیست تغییرات دولت در این 100 روز را در کنار تغییراتی که در همین مدت در سال 84 اتفاق افتاده است منتشر خواهم کرد.


ظریف 3 بار سرم فریاد کشید!
مشرق: خبرها حاکیست که جان کری وزیر خارجه آمریکا بتازگی در توصیف مذاکرات خود در ژنو با محمدجواد ظریف گفته است «ظریف سه بار سر من فریاد کشید.» جان کری گفته است که ظریف میگفت چرا توافقات و متن قبلی را به هم زدید؟ من به ظریف گفتم تا حالا در طول عمرم هیچ فردی این گونه سرم فریاد نکشیده و مرا اینگونه متهم به سوء نیت و بیاعتمادی نکرده بود.



جلسه مشاور روحانی برای رفع فیلتر فیسبوک
فرارو: فاطمه رهبر، عضو کمیسیون اصل 90 مجلس از جلسه محمدرضا صادق مشاور رئیسجمهور با نمایندگان 6 وزیر عضو شورای عالی فضای مجازی در جهت رفع فیلتر فیسبوک خبر داد.


وزیرعلوم: حجتشرعی نباشد برکنار نمیکنم
مهر: رضا فرجیدانا وزیر علوم، با بیان اینکه لازم است در برکناری منصوب شدگان در وزارت علوم حجت شرعی و قانونی وجود داشته باشد، گفت: اگر حجت شرعی و قانونی برای کاری پیدا کنم آن را انجام میدهم در غیر این صورت انجامش منطقی نیست.


توزیع بازی ضد امنیتی در تهران
جهان: اخیرا در برخی مراکز کامپیوتری تهران یک بازی رایانهای ضد امنیتی توزیع شده که به بازی «ترور روحانی»! معروف شده است. در یکی از این مراحل کاربر باید پس از عبور از موانع و نیروهای حفاظتی، یکی از مقامات ایرانی به نام روحانی را با تیراندازی به وی از میان بردارد.


پرونده زنجانی روی میز کمیسیون اصل90
خانه ملت: همزمان با انتشار اخبار مختلف سرمایه گذاری، ورزشی و ... از بابک زنجانی که تقریبا وی را به پرخبرترین چهره غیردولتی و غیرسیاسی تبدیل کرده است، اکنون پرونده او با موضوع نفت روی میز کمیسیون اصل 90 مجلس قرار دارد.


زمینگیر شدن ایرباس آسمان در استکهلم
تسنیم: خبرها حاکیست که هواپیمای ایرباس 340 شرکت هواپیمایی آسمان به دلیل نقص فنی و نبود قطعه در فرودگاه استکهلم زمینگیر شده است.


باران اسیدی به روایت وزیر بهداشت
الف: سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت گفت: استفاده از واژه «باران اسیدی» در اهواز از حادثه 60 سال پیش در انگلیس الگوبرداری شده است و هنوز عامل اصلی آلاینده کشف نشده است اما هر کس از ظن خود این حادثه را به صورت غیر علمی تفسیر میکند.


بررسی نوع قتل ستار بهشتی
ایسنا: پورفاضل وکیل خانواده ستار بهشتی گفت: در حال حاضر قاضی ایزدی رئیس شعبه 1057 دادگاه عمومی جزایی تهران در حال بررسی اعتراض من به تصمیم بازپرس و تشخیص نوع قتل ستار بهشتی است و اگر قتل را عمدی تشخیص دهد پرونده را با صدور قرار عدم صلاحیت به دادگاه کیفری استان تهران ارسال میکند.


اختلاف کار را به کراواتها رساند!
دیدبان: گفته می شود که در دور قبلی مذاکرات ژنو اختلافات میان 1+5 به حدی بالا گرفته بوده که مقام های حاضر در مذاکرات کراوات های خود را نیز باز کرده بودندوهیأت ایرانی وقتی وارد مذاکرات می شود متوجه می شود که آنقدر نزاع بین اعضای 1+5 بالا گرفته که آنها بر خلاف عرف دیپلماتیک کراوات های خود را باز کرده و به مشاجره با یکدیگر مشغول شده اند.


انتقاد از ماجراجوییهای بندر بن سلطان
قدس آنلاین: «جمال خاشقجی» روزنامه نگار عرب با هشدار نسبت به ماجراجوییهای شاهزاده بندر بن سلطان در منطقه به وی درباره بی فایده بودن چنین اقداماتی هشدار داد.


هشدار معاون وزیر تعاون
رجا: حسن طایی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هشدار داد که وضعیت اشتغال در 13 تا 16 استان کشور از مجموع 31 استان هم اکنون وخیم است.


930 ساختمان دولتی در تهران گم شد
جهان: خبرها حاکیست که حمید بقایی معاون اجرایی رئیس جمهور سابق در نامه ای به تعدادی از اعضای کابینه دهم به انتقاد از همکاری دستگاههای دولتی با این کارگروه پرداخته و خبر داده است که بر اساس گزارش ارایه شده توسط دبیرخانه مذکور، بر طبق اظهارات دستگاهها تنها اطلاعات مربوط به 199 ملک در تهران ارایه شده است در حالی که بازدیدها از وجود حدود 1130 ساختمان دولتی در پایتخت خبر می دهد. این نامه همچنین از عدم ارائه اطلاعات کافی توسط مدیران دولتی گلایه کرده است.


بورسیه دخترمشاور وخواهرمعاون وزیر
دانا: علی رغم هجمه های دولت یازدهم به سهمیه تحصیلی بورس، دختر یکی از مشاورین فعال وزیر علوم و همچنین خواهر یکی دیگر از معاونین وزیر علوم، جزو بورسیه شدگان در سال های اخیر هستند.


سعودیها، عامل انفجارهای بیروت
قدس آنلاین: ماهر حمود امام جماعت اهل تسنن مسجد القدس صیدا در جنوب لبنان سعودی ها را عامل انفجارهای نزدیک به سفارت ایران در بیروت دانست.

۱۳۹۲/۹/۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...