نسخه چاپی

خداحافظی متفاوت لاریجانی با روحانی

عکس خبري -خداحافظي متفاوت لاريجاني با روحاني

رئیس مجلس با تذكر‌های پیاپی خطاب به نمایندگان حاضر در اطراف رئیس‌جمهور و وزرای كابینه روحانی، گفت: شما جلوی مجلس را تبدیل به میدان التحریر كرده‌اید.

به گزارش نما؛ جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با حاشیه‌هایی همراه بود که به بخشی از آن از نظرتان می‌گذرد:
مهمان جلسه امروز صبح مجلس شورای اسلامی حسن روحانی رئیس‌جمهور اسلامی ایران بود که برای تقدیم بودجه سال 92 به مجلس شورای اسلامی در صحن علنی حضور یافت.
محمد‌رضا باهنر نایب رئیس مجلس در هنگام ورود روحانی و مجموعه مجلس شورای اسلامی به استقبال وی رفت.
روحانی را در هنگام حضور در مجلس حسین فریدون، محمد‌باقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظاهرت راهبردی رئیس‌جمهور، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور، مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری، ولی‌الله سیف رئیس بانک مرکزی، زنگنه وزیر نفت، علی طیب‌نیا وزیر اقتصاد و دارایی و دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رئیس‌جمهور را همراهی می‌کردند.
بلافاصله پس از سخنان لاریجانی حسن روحانی رئیس‌جمهور اسلامی ایران در جایگاه خطابه قرار گرفت و به ارائه توضیحات خود در خصوص بودجه پرداخت.
پس از پایان سخنرانی روحانی بسیاری از نمایندگان برای در میان گذاشتن درخواست‌های خود به سمت وزرا و شخص رئیس‌جمهور حرکت کردند که همین مسئله سبب ازدحام در جلوی صحن علنی مجلس شد.
علی لاریجانی رئیس مجلس نیز با تذکر‌های پیاپی خطاب به نمایندگان حاضر در اطراف رئیس‌جمهور و وزرای کابینه روحانی، گفت: شما جلوی مجلس را تبدیل به میدان التحریر کرده‌اید.
همچنین لاریجانی خطاب به حسینیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ول کنید آقای پورمحمدی را.
لاریجانی برای بدرقه وزراء و رئیس‌جمهور اصطلاح جدید «ظل عالی مستدام» که بیشتر توسط علما استفاده می‌شود را خطاب به آنان گفت.
در ادامه جلسه نیز محمد‌رضا باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی جایگزین علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی شد.

۱۳۹۲/۹/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...