نسخه چاپی

احساس ولاسكو به سرود ملی ‌ایران

عکس خبري -احساس ولاسکو به سرود ملي ‌ايران

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: درست است من یك آرژانتینی هستم اما با نواخته شدن سرود ملی ایران احساس جمعی پیدا می‌كنم.

 به گزارش نما به نقل از فارس، خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال در گفت‌وگو با برنامه ورزش از نگاه 2 در خصوص اینکه مدتی با تیم ملی دچار مشکل شده بود و قصد داشت ایران را ترک کند، گفت: من قراردادم تمام شده بود و در آن برهه ایران دچار مشکلات اقتصادی بود. حتی شنیدم خیلی از مربیان خارجی حقوق خود را نگرفته‌اند اما پس از صحبت‌هایی که انجام شد به این نتیجه رسیدم که قرار است فوتبال و والیبال دارای بودجه مشخص باشند و به همین دلیل قراردادم را تمدید کردم. حالا هم همه چیز خوب است.

وی در خصوص اینکه بزرگ‌ترین اشتباه ورزشی‌اش چه بوده، گفت: وقتی در پیاچنزا بودم این تیم را به فینال هم بردم ولی تیم را رها کرده و به مودنا برگشتم که در آنجا شرایطم اصلا خوب نبود و یکی از بزرگترین اشتباهاتم بود.

وی در خصوص اینکه کدام یک از غذاهای ایرانی را می‌شناسد و به آنها علاقمند است، گفت: اکثر کباب‌های ایران را می‌شناسم و برنج ایرانی را دوست دارم البته در یکی از میهمانی‌ها قورمه‌سبزی خوردم و از این غذا هم خوشم آمد ضمن آنکه از آبگوشت ایرانی هم استقبال می‌کنم.

سرمربی تیم ملی والیبال در پاسخ به این سؤال که وقتی سرود ایران نواخته می‌شود چه احساسی به او که آرژانتینی است دست می‌دهد، گفت: من کار را در این کشور شروع کردم که به آن علاقمند شوم دیگر بحث والیبال مطرح نیست، مردم به این رشته علاقه دارند و وقتی سرود ایران نواخته می‌شود به او احساس جمعی پیدا می‌کنند.

ولاسکو در پاسخ به این سؤال که آیا تا به حال با کی‌روش برخورد داشته، گفت: بعضی وقت‌ها او را می‌بینم اما نه همیشه به خصوص زمانی که در هتل المپیک حضور دارند با هم روبرو می‌شویم ضمن آنکه جا دارد صعود تیم ملی فوتبال را به جام جهانی تبریک بگویم و از این بابت خوشحال هستم.

ولاسکو در پایان گفت: از مردم ایران تشکر می‌کنم و امیدوارم مثل زمانی که تیم ملی در لیگ جهانی حضور داشت مردم را خوشحال کنم.

۱۳۹۲/۹/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...