نسخه چاپی

دادگستری استان یزد :

قاچاقچیان مواد مخدر در یزد به دار مجازات آویخته شدند

حكم اعدام شش نفر از قاچاقچیان مواد مخدر شامل چهار مرد و دو زن در زندان مركزی یزد به اجرا درآمد.

به گزارش نما به نقل از قد س آنلاین، محکوم علیه "عبدالعزیز - ع" به اتهام مشارکت در حمل و نگهداری مقدار 18 کیلو تریاک و حمل و نگهداری 10 کیلو کراک و اعتیاد به تریاک به موجب دادنامه صادره از دادگاه انقلاب اسلامی ابرکوه به اعدام محکوم شده بود.
همچنین محکوم علیه "سعید- ب" به اتهام حمل و نگهداری 52 کیلوگرم مواد مخدر حاوی ترکیبات مرفین به موجب دادنامه صادره از دادگاه انقلاب یزد به اعدام محکوم شده بود.
محکوم علیه دیگری به نام "سیروس- س" نیز به اتهام مشارکت در حمل و نگهداری 306 کیلوگرم هروئین فشرده و استعمال تریاک به موجب دادنامه صادره از سوی ادگاه انقلاب یزد به اعدام محکوم شده بود.
همچنین محکوم علیه "ابوالفضل – الف" به اتهام نگهداری یک کیلوگرم هروئین دستگیر و به موجب دادنامه صادره از دادگاه انقلاب یزد به اعدام محکوم گردیده بود.
خانم‌ها "الف- الف" و "ر- ع" نیز به اتهام مشارکت در حمل و نگهداری 31 کیلوگرم هروئین فشرده دستگیر و به موجب دادنامه صادره از دادگاه انقلاب اسلامی یزد به اعدام محکوم و حکم آنها اجرا شد.
گفتنی است؛ درخواست عفو این مجرمان از سوی کمیسیون عفو قوه قضائیه رد و حکم صادره علیه آنها نیز از سوی دادستانی کل کشور تأیید و تنفیذ شده بود که با رعایت کلیه تشریفات قانونی و شرعی اجرا شد.


۱۳۹۲/۹/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...