نسخه چاپی

سجادی :

پاداش تمام قهرمانان تا پایان سال پرداخت میشود

معاون ورزش قهرمانی وزیر ورزش و جوانان از برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان ملی در سطح آسیا و جهانی خبر داد و گفت: پاداش قهرمانان ملی كه در آسیا و دنیا افتخارآفرینی كرده‌اند، بدون ایجاد تمایز در رشته‌ها تا پایان امسال با حضور دكتر روحانی پرداخت می‌شود.

به گزارش نما، نصرالله سجادی پس از استقبال از ملی‌پوشان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در بازگشت از امارات در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: عملکرد تیم فوتبال ساحلی بسیار عالی بود. آنها با قاطعیت قهرمان شدند. اینکه بدون هیچ شکستی توانستند به این موفقیت برسند، بسیار خوب است و نشان دادند در ایران استعدادهای زیادی در این رشته وجود دارد. امیدوارم با توجه به اینکه در کشور ما امکان انجام فوتبال ساحلی با ایجاد مکان‌های مختلف وجود دارد، بتوانیم این رشته را در ایران توسعه دهیم.

فدراسیون فوتبال گفته است، پولی برای دادن پاداش به این ملی‌پوشان ندارد و در عین حال با مشکلات مالی زیادی رو به روست. سجادی درباره اعطای پاداش به این ملی‌پوشان با توجه به گفته‌های علی کفاشیان عنوان کرد: برای ما در وزارت ورزش و جوانان رشته‌ فوتبال ساحلی با سایر رشته‌ها تفاوتی ندارد و پاداشی که به سایر ورزشکاران در قبال موفقیت‌هایشان اعطا می‌شود نیز به فوتبالیست‌های فوتبال ساحلی اعطا خواهد شد.

سجادی گفت: نزدیک دو سال است مراسم تجلیل از قهرمانان برگزار نمی‌شود و دلیلش را هم نمی‌دانم. تلاش می‌کنیم تا پایان امسال از ورزشکارانی که در عرصه‌های آسیایی و جهانی افتخارآفرینی کردند، با حضور دکتر روحانی، ریاست‌جمهور تجلیل کنیم. باید از این ورزشکاران قدردانی شود و جوایزشان هم همان موقع پرداخت خواهد شد.

وی در پایان گفت: باز هم موفقیت فوتبال ساحلی که علاوه بر بازی خوب، اخلاق را هم در سطح بالا نشان داد و با وجود تنگناهایی که برایش ایجاد کرده بودند اما فرهنگ ایرانی – اسلامی خود را نشان دادند، تشکر می‌کنم.

۱۳۹۲/۹/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...