نسخه چاپی

آغاز سیر نزولی منحنی تحریم‌ها

رئیس كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: منحنی تحریم‌ها سیر نزولی خود را آغاز كرده و این موضوع برای جمهوری اسلامی ایران موفقیت‌ بزرگی است.

به گزارش نما، علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بعدازظهر امروز در حاشیه مراسم معارفه علی‌اکبر ولایتی که در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار می‌شود، درباره مذاکرات ژنو، اظهار داشت: تحول مهمی در عرصه مذاکرات اتفاق افتاده است و به رسمیت شناختن فعالیت هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران یک موفقیت برای ما به شمار می‌رود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تأکید بر اینکه منحنی تحریم‌ها سیر نزولی خود را آغاز کرده است، افزود: باید برنامه‌ریزی برای گام‌های بعدی صورت گیرد.

وی در پاسخ به سوالی درباره برخی از تناقض‌گویی‌ها از سوی مقامات آمریکایی نیز یادآور شد: آمریکایی‌ها برای مقابله با تندرو‌های داخل کشورشان ناگزیرند از این ادبیات استفاده کنند.

بروجردی اظهار داشت: موضوع هسته‌ای از شورای امنیت به شورای حکام بازمی‌گردد و این موفقیت بزرگی برای ما به شمار می‌رود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه دنیا فریب خورده است نشانگر موفقیت ما در مذاکرات ژنو است.

۱۳۹۲/۹/۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...