نسخه چاپی

مسی: رونالدو سال‌ها عالی بازی كرده است

ستاره آرژانتینی بارسلونا اعلام كرد كه همتای پرتغالی‌اش سال‌ها است كه عالی بازی می‌كند.

به گزارش نما، ستاره آرژانتيني بارسلونا اعلام کرد که همتاي پرتغالي‌اش سال‌ها است که عالي بازي مي‌کند.

ليونل مسي در گفت‌و‌گو با روزنامه هلندي «De Telegtaaf» تأييد کرد که پيشنهادهاي زيادي براي ترک بارسلونا دريافت کرده و اعلام کرد که خوشحال است از اينکه بازيکني با ويژگي‌هاي کريستيانو رونالدو در رقابت‌هاي جام‌جهاني سال آينده حضور دارد.

وي اظهار داشت: هرگاه که اسمم را در کنار ساير باشگاه‌هاي بزرگ مي‌بينم، افتخار مي‌کنم. درست است که تيم‌هاي زيادي به جذب من علاقه نشان داده‌اند اما ديدگاه من تغيير نکرده است. اين فوتبال را دوست دارم و بازي کردن در بارسلونا هميشه روياي من بوده است. تاکنون فصل خيلي خوبي نداشته‌ام اما بعد از کريسمس وقتي سخت‌ترين قسمت سال از راه مي‌رسد، اميدوارم که آماده باشم.

مسي همچنين درباره رونالدو و راهيابي پرتغال به جام‌جهاني گفت: مطمئنا خوشحالم که پرتغال در اين مسابقات حضور دارد. بهترين تيم‌ها بايد در اين مسابقات حاضر باشند زيرا اگر مي‌خواهيد بهترين باشيد بايد بهترين‌ها را شکست دهيد.

ستاره تيم ملي آرژانتين خاطرنشان کرد: فکر مي‌کنم براي جام‌جهاني خوب باشد که کريستيانو رونالدو در آن حضور داشته باشد. در حال حاضر همه درباره اين صحبت مي‌کنند که او چه قدر عالي بازي مي‌کند اما رونالدو سال‌ها است که هم براي باشگاهش و هم براي کشورش عالي بازي مي‌کند.

۱۳۹۲/۹/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...