نسخه چاپی

درگیری لفظی عابدینی و رویانیان در نشست اتحادیه فوتبال

عکس خبري -درگيري لفظي عابديني و رويانيان در نشست اتحاديه فوتبال

مدیران عامل دو باشگاه پرسپولیس و داماش گیلان در نشست اتحادیه فوتبال با هم درگیری لفظی پیدا كردند.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در بخشی از این جلسه گفت:در این جلسه برخی آقایان از بی بخار بودن مجمع عمومی فدراسیون حرف می زنند. انگار فراموش کرده اند که روزی حتی مجمع هم نداشتیم و برای رسیدن به این جایگاه خیلی زحمت کشیده ایم.

وی سپس خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال گفت: آقای کفاشیان عزیز شما انسان سالمی هستید اما در ساختار بیمار فدراسیون چه کاری انجام می دهید؟ من نمی دانم شما بر اساس کدام قانون به صورت همزمان رئیس فدراسیون، رئیس هیات رئیسه هستید و رئیس مجمع شده اید. چگونه یک نفر خودش کار می کند و به خودش پاسخ می دهد؟

محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به اظهارات عابدینی گفت: ما اتحادیه و مجمع فدراسیون فوتبال داریم اما در آن جمع می شویم و فقط با اعتراضات خود برای رسانه ها سوژه فراهم می کنیم. عابدینی همیشه معترض است. آیا با این کار مشکلی حل کرده است؟ اگر در مجمع اختیاراتی دارید باید مشکلات را حل کنید. فوتبال ایران راهبردهای مشخص و درستی ندارد. ساختار فوتبال ما با استانداردهای فیفا مغایر است و به هیچ عنوان قوانین درستی نداریم. حتی تفکرات و اندیشه های فوتبال ما هم با دنیا همخوانی ندارد.

وی ادامه داد: چرا باید اجازه دهیم در رسانه ملی به ما توهین کنند؟ بهتر نیست مشکلات فوتبال خود را ریشه ای حل کنیم؟ ورزش ما سه ماه آخر وزارت محمد عباسی را به خاطر اینکه دوران وزارتش به پایان می رسید از دست داد و سه ماه هم برای انتخاب وزیر جدید از دست رفت. با این شرایط چگونه باید تیم ملی برای شرکت در جام جهانی آماده شود؟

عابدینی در واکنش به صحبت های رویانیان با عصبانیت از جای خود بلند شد و گفت: من 15 بار دیگر هم اعتراض می کنم چون اعتراض حق من است.

در این لحظه عزیز محمدی رئیس اتحادیه فوتبال قصد آرام کردن عابدینی را داشت اما مدیرعامل باشگاه داماش خطاب به او گفت: چرا شما می خواهید همه را ساکت کنید؟ حق من این است که اعتراض خود را مطرح کنم.

۱۳۹۲/۹/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...