نسخه چاپی

شهری كه نصف جمعیتش بسیجی است

فرمانده سپاه ناحیه چالوس گفت: این ناحیه بیش از 57 هزار و 800 نفر بسیجی دارد كه از این میان 25 هزار نفر فعال و 32 هزار نفر عادی و در مجموع 48 درصد مردم شهرستان بسیجی هستند.

به گزارش نما به نقل از مهر، سرهنگ علیرضا طاولی عصر دوشنبه در همایش هفته بسیج در چالوس، با بیان این مطلب که شهرستان چالوس دارای یک بخش مرکزی، مرزن آباد و هجیرود و شهرستان ارتقایافته کلاردشت است که بیش از 122 هزار نفر جمعیت دار، گفت: 63 هزار نفر مرد و59 هزار نفر زنان در این شهرستان بسر می برند و براساس آمار گذشته شش درصد افزایش داشته ایم.

وی افزود: ناحیه مقاومت دارای 20 حوزه و کانون است که از این میان شش حوزه متعلق به آقایان و سه حوزه متعلق به خانمها ،9 حوزه اقشار مختلف، یک حوزه دانشجویی و یک حوزه خواهران است.

تشکیل 622 حلقه صالحین خاص

فرمانده سپاه چالوس اولویت برنامه هارا چنین بیان داشت: تشکیل حلقه صالحین از جمله برنامه هاست که 622 حلقه خاص داریم و متشکل از 374 حلقه برداران و 248 خواهران است و 392 حلقه عام که 193 برادر و حلقه 199 خواهر تشکیل شده است و 32 سر گروه و دو حلقه مربیان داریم.

وی اولویت دوم را تشکیل شورای امربه معروف بیان و خاطر نشان کرد : این هئیت ها تشکیل شده و دارای فعالیت خوبی هستند و جلسات متعددی برگزار می کند.

سردارشاهچراغی فرمانده سپاه کربلای مازندران نیز گفت: بسیج مطلق به انسانهای ایست که هرگاه این نظام نیاز به حضور داشتند با آمادگی در صحنه حضور پیدا کردند.

وی اظهار داشت: این هفته متعلق به جوانانی است که خالصانه جان دادند و مانند10 هزار و 400 نفر شهیدی هستند که از این خطه وآب خاک تقدیم نظام شدند.

تربیت جوانان مهمترین اولویت بسیج است

وی بابیان این مطلب که ما در عرصه های مختلف در حال جنگ هستیم و جنگ فقط فیزیکی نیست افزود: امروز جبهه دشمن در داخل خانه هاست و دشمن دنبال این است که به فکر و ذهن قدم گذارد.

سردار شاهچراغی بیان داشت: یادوآوری جنگیدن جوانان در سرما و گرما برای این نیست که ما فقط غصه بخوریم، برای این است که ما درس بگیریم.


شاهچراغی افزود: اولین ومهمترین وظیفه بسیجیان را تربیت جوانان و نوجوانان درقالب حلقه های صالحین و دهها برنامه دیگر بیان کرد تا آنها را با برنامه های دشمن آشنا و آگاه کند و خواهران نیز درحوزه تربیت بیشترین مسئولیت رادارند.

۱۳۹۲/۹/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...