نسخه چاپی

سرقت بانك در تهران + تصویر

عکس خبري -سرقت بانک در تهران + تصوير

به گزارش نما؛ همزمان با گذشت 9 ماه از دستبرد سارقان به بانکی در خانی آباد و ناکامی کارآگاهان در دستگیری دو مرد مسلح، پلیس برای شناسایی دزدان از مردم درخواست کمک کرد.


ساعت 8 و 15 دقیقه 20 اسفند سال گذشته از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 یک فقره سرقت مسلحانه از بانک شعبه خانی آباد نو اعلام شد .



با حضور مأموران کلانتری 152 خانی آباد در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد که دو نفر سارق مسلح ، با تهدید اسلحه اقدام به سرقت از داخل بانک کرده و پس از سرقت ، با دو دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا 125 از محل متواری شده اند .


با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت مسلحانه" و به دستور شعبه هشتم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره یکم مبارزه با سرقت های مسلحانه پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .



کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی با حضور در محل سرقت به تحقیق از شاهدان صحنه سرقت مسلحانه پرداختند . بررسی تصاویر به دست آمده از دوربین های مداربسته و همچنین اظهارات کارمندان بانک نشان داد که در ساعت اولیه شروع به کار روزانه بانک دو نفر در حالیکه عینک دودی به چشم داشتند وارد شعبه شدند.



یکی از آنها از داخل کیف دستی همراهش یک قبضه اسلحه کلاش و نفر دو نیز از زیر لباسش یک قبضه چاقو و اسلحه کمری خارج و با تهدید کارمندان و مشتریان اقدام به سرقت وجوه نقد داخل باجه های بانک کرده اند.سارقان پس از خروج از بانک با دو دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا 125 از محل متواری شده اند .



یکی از کارمندان شعبه در اظهارات خود به کارآگاهان گفت : دو نفر سارق مسلح وارد بانک شده که یکی از آنها اسلحه کلاش و نفر دوم نیز چاقو و اسلحه کمری در دست داشت . آنها پس از ورود به داخل بانک ، اسلحه های خود را مسلح و شروع به تهدید کردند که "هیچ کس از جای خود تکان نخورد" و یکی از آنها به بالای یکی از باجه های شعبه رفت و نفر دو نیز اقدام به سرقت پول های داخل کشوهای همکاران کرد و پس از سرقت ، هر دو نفر از بانک خارج و با دو دستگاه موتورسیکلت از محل متواری شدند .



مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با انتشار این خبر گفت : با توجه به تصاویر به دست آمده از سارقان مسلح ، دستور انتشار تصاویر این دو متهم برای شناسایی از سوی مقام قضایی صادر شده است . به همین خاطر از تمام شهروندان محترم درخواست می شود تا در صورت شناسایی متهمان ، هرگونه اطلاعات خود در خصوص هویت ، مخفیگاه و یا محل های تردد متهمان را از طریق شماره تماس 51055501 و 55381036 در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند .

۱۳۹۲/۹/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...