نسخه چاپی

تماشاگران ویژه بازی پرسپولیس و میلان

برخی نمایندگان مجلس و سفرای كشورهای اروپایی تماشاگران دیدار پرسپولیس و میلان خواهند بود.

به گزارش نما به نقل از تسنیم،برای بازی پیشکسوتان پرسپولیس و ستارگان میلان میهمانان ویژه‌ای در ورزشگاه آزادی حاضر خواهند بود که از جمله آنها می‌توان به تعدادی از نمایندگان مجلس و سفرای کشورهای ایتالیا و کرواسی اشاره کرد.

همچنین احتمال حضور سفیر کشور گرجستان در ورزشگاه وجود دارد. ضمن آنکه برخی مدیران و علاقمندان که در طول سال‌های گذشته از باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس حمایت‌های مالی و معنوی داشتند به همراه گروهی از هنرمندان و پیشکسوتان پرسپولیس تماشاگران این بازی خواهند بود.

به همین دلیل مسئولان باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند تا در جایگاه VIP ورزشگاه آزادی شرایط لازم را جهت تسهیل حضور این افراد و چهره‌های شاخص فراهم کنند. همچنین امکان استفاده از VVIP نیز فراهم خواهد شد تا مسئولان ارشد و ویژه در این جایگاه مستقر شوند.

با توجه به اینکه کاخا کالادزه دارای سمت وزارتی بوده و وزیر توسعه کشور گرجستان است جهت حضور او در ایران هماهنگی‌های لازم با سفارت این کشور در جریان است. کالادزه تنها بازیکنی است که جدا از سایر بازیکنان میلان به تهران می‌آید.

سفیر ایتالیا در تمامی برنامه‌های مربوط به تیم میلان از حضور آنها در هتل گرفته تا بازدید از مراکز خیریه و ضیافت شام حضور خواهد داشت.

۱۳۹۲/۹/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...